دکوراسیون داخلی آپارتمان آبی با تم دایره ای

طراحی داخلی این آپارتمان در متراژ ۹۵ متر مربع در مینسک، بلاروس و توسط  گروه معماران Zrobym طراحی و اجرا شده است.

در طراحی داخلی این خانه از پالت رنگ آبی وتم دایره در قسمت های مختلف مبلمان و المان های دکوری استفاده شده است در مباحث هنرهای تجسمی دایره نمادی از حرکت و زمان و القا کننده آرامش و تداوم است و این شکل هندسی را به رنگ آبی نسبت می دهند که این کانسپت در طراحی این فضا به چشم می خورد و از آن برای ایجاد آپارتمانی صلح آمیز استفاده شده است.

 تم دایره ای در قسمت های مختلف منزل از جمله میزجلومبلی، تابلوهای دیواری، آینه دیواری بزرگ، چراغهای آویز، قفسه های دیواری نیمه دایره ای و صندلی های ناهار خوری نیز به چشم می خورد.

 درب های شیشه ای کشویی به کار رفته برای دکوراسیون اتاق ها فضا را باز و گشوده نگه می دارد و حوزه های مخفی ذخیره سازی آنها را مرتب و ساماندهی شده به تصویر می کشد.

یک لوستر مدرن با گوی های دایره ای ، در حوزه نشیمن قرار گرفته که  که با هارمونی رنگ های مبل راحتی و فرش در کف گوشه ای دنج و متعادل ایجاد کرده است همچنین از هنر دیواری هماهنگ با تم دایره ای و گوی های لوستر استفاده شده که سبکی مینیمال و سادگی را یادآور می شود. در شکستگی پلان در قسمت کناری نشیمن برای استفاده بهینه از فضا از ویترین و قفسه ای مدرن و شیشه ای استفاده شده که مجموعه ای از کتاب ها و اقلام دکوری را به نمایش می گذارد.

میز تلویزیون در قسمت نشیمن با هماهنگی طرح و الگوی دیوار با درب های کرکره ای طراحی شده ست به نحوی که سادگی فضا را کم نکرده و تعال را در دکوراسیون سبب شود.

منطقه اصلی نشیمن توسط راهرویی به ورودی متصل می گردد که در راهرو از دو کمد مخفی برای ذخیره سازی استفاده شده و درب ورودی با  رنگ خاکستری کمی پررنگ تر از دیوار نقاشی شده که اینکار به منظور تقویت حوزه ورودی در آپارتمان صورت گرفته است.

یک آینه گرد بزرگ در راهرو وجود دارد که دید از راهرو به قسمت نشیمن را بیشتر می کند.

 بالای میز گرد غذاخوری یک روشنایی ردیفی آویز قرار گرفته و صندلی های ناهار خوری با رنگ خود کنتراست و زیبایی خوبی در فضا ایجاد کرده است.

 دکوراسیون داخلی آشپزخانه با وجود کوچکی و محدودیت فضا به خوبی با کابینت ها مجهز شده و سه ردیف کابینت های دیواری با پلان L شکل فضای ذخیره سازی کافی و سطح کار مناسبی را ایجاد کرده است.

با وجود کوچکی فضا تمامی حوزه ها در آپارتمان گنجانده شده و در دکوراسیون داخلی اتاق های خواب و سرویس نیز علاوه بر زیبایی  به هماهنگی و عملکرد نیز توجه شده است در ادامه با مشاهده تصاویر بیشتر این پروژه با دکوبوم همراه باشید….

   تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ناشناس اسفند ۲, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۰

    عالی بود
    خدا قوت

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

6451 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم