طراحی داخلی منحصر به فرد رستورانی با نقوش و رنگ ها

طراحی داخلی این رستوران با کانسپت نماد زیبایی زن شروع شده و این نماد نقطه آغازی  برای طراحی فضا بوده است. این نماد از طریق  گلدوزی ها ، عناصر دکوری و اکسسوری های متعدد با ترکیب رنگ ها و نقاشی ها در فضا نمایش داده شده است.

در فرهنگ معماری روسیه، سبک معاصر با استفاده از کدهای سنتی، طناب کشی، اکسسوری ها شکل میگیرد که این عناصر طراحی بر روی بافت بتنی خشن و دیوارهای آجری تاریخی انجام می شود.

در طراحی دیوارهای گچی از نقش دستی پرهای طلایی در پس زمینه آبی تیره برای دکوراسیون استفاده شده است.

گذشته از کانسپت اولیه در طراحی عناصر سبک آرت دکو نیز در دکوراسیون به چشم می خورد . انتخاب رنگ براساس معیارهای معنوی سنتی روسی است. ترکیب رنگ از رنگ قرمز و سبز آبی در مبلمان از متریال برنج، صندلی های قرمز و مبل های مخملی سبز آبی در دکراسیون به چشم می خورد.

به طور معمول برای ساختمان های تاریخی مسکو از سقف بلند در فضای کافه و رستوران استفاده نمی شود. با این حال در طراحی این رستوران برای ایجاد یک سیستم تهویه مطبوع و همچنین برای عملکرد موثر فضا در حین زیبایی از کمی ارتفاع بلندتر و تزئین سقف با ۱۸۰ لامپ دور ساخته شده از ورق های سوراخ شده که به صورت سفارشی برای این پروژه ساخته شده اند استفاده گردیده است.

طرح زیبای نقاشی شده از تصویر زن با ترنج ها و المان های سنتی و رنگ های در هارمونی با فضا تم خاص و متفاوتی به فضا بخشیده  با تلفیق هنر با سنت روسی هویت جدید و اصیلی در رسستوران ایجاد کرده ست. در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

 

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • دریا مرداد ۱, ۱۳۹۸ در ۱۴:۱۵

    خیلی مطالبتون بروز و عالیه , موفق باشید .

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

6321 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم