طراحی منحصر به فرد پیکسل لند

پیکسل لند یک فضای عمومی در متراژ ۱۵۶۰ متر مربع است که شامل ترکیبی از امکانات مختلف فضای باز در یک فضای واحد، فضاهای دارای چشم انداز، فضای بازی برای کودکان و امکانات تفریحی برای بزرگسالان است. 

این پروژه از مفهوم دیجیتال پیکسل الهام گرفته شده است. در حالی که یک پیکسل کوچکترین نمونه مستقل از یک تصویر با اطلاعات مربوط به رنگ RGB یا CMYK و ترکیبی از پیکسل های متعدد است.

انتقال این ایده به استراتژی و سازمان فضایی پروژه، سبب ایجاد یک فضای عمومی چند منظوره با افزودن و ترکیبی از پیکسل های با کارکرد مستقل و کوچکتر می شود با این حال که هر یک از پیکسل ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و می توانند به عنوان یک موجودیت مستقل خوانده شوند، ترکیبی از همه آنها در یک فضای عمومی چند منظوره حوزه ای بسیار جذاب ایجاد کرده است.

پیکسل اصلی که در هسته پروژه استفاده می شود، یک مربع کامل ۵ × ۵ متر است و رویکرد مدولار به کار رفته در فضا دسترسی ها، گردش عابر پیاده و چشم اندازها را تعریف کرده است.

پیکسل های کوچکی از فضای سبز به عنوان راهکاری برای حفظ حریم خصوصی با رعایت ایمنی و میدانی برای استراحت و مکانی سایه انداز و دارای نیمکت های کم عمق و آمفی تئاتر های کوچک  می باشد.

علاوه بر فضای سرگرم کننده برای اوقات فراغت، Pixeland با طیف گسترده ای از امکانات بازی های پراکنده در اطراف، فضای خوبی را برای لذت و سرگرمی بازدید کنندگان جوان به ارمغان می آورد.

طراحی چندسطحی با توپوگرافی جالب یک فضای عمومی پویا و رنگارنگ ایجاد کرده است. در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3409 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم