طراحی داخلی خانه جنگلی ۳۵ متری

Mini Treehouse  – خانه جنگلی کوچک به نحوی طراحی شده تا منطقه شهری و جنگل را به هم مرتبط سازد استراتژی طراحی این خانه ایجاد فضایی برای علاقه مندان به زندگی در طبیعت می باشد.

طراحی داخلی خانه جنگلی 35 متری

در واقع پلان با یک اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه به نحوی جداگانه در یک فضای ۳۵ متر مربعی جمع و جور با سقف بالای ۳ متر طراحی شده که از این ارتفاع برای ایجاد راهکاری خلاقانه و برای استفاده کامل از حجم فضا استفاه شده است.

 از بین بردن دیوار داخلی موجود و طراحی در دو سطح که حوزه خواب را از طریق بالا بردن و تفکیک حوزه خصوصی مجزا ساخته از راهکارهای هوشمندانه طراحی  می باشد و حوزه نشیمن و ناهار خوری در کنار آشپزخانه  و در یک سطح طراحی شده است.

دسترسی  به طبقه بالا از طریق نردبان صورت گرفته و مکانی برای خواب و مطالعه را به عنوان حوزه ای دارای حریم شخصی مقدور ساخته است.

طراحی داخلی خانه جنگلی 35 متری

پالت رنگی آبی تیره در دیوارهای نشیمن و غذاخوری فریمی برای دید به محیط سبز از کف تا سقف را پدید آورده و متریال چوب به دلیل طبیعی بودن سبب گرمابخشی در دکوراسیون گشته است.

در طبقه بالا، فضای خواب حوزه ای به مساحت حدودا ۴ متری و مستطیلی با چوب کاج طبیعی به وجود آورده است که با یک پنجره ی خطی، دید به جنگل را ممکن ساخته و حس اتصال به طبیعت را تقویت می کند.

طراحی داخلی خانه جنگلی 35 متری

طراحی داخلی خانه جنگلی 35 متری

Mini Treehouse نمونه ای منحصر به فرد از چگونگی استفاده بهینه از فضاهای کوچک مسکونی می باشد که از طریق ادغام خانه با محیط طبیعی شکل گرفته و یک فضای منحصر به فرد و سرگرم کننده با زمینه بصری پانورامای جنگل را در محیطی کاملا جمع و جور ایجاد کرده است.

 در این خانه جنگلی کوچک طراحی مناسب سبب استفاده بهینه از فضا گشته و توانسته با حوزه بندی قسمت های مختلف همه نیازهای ضروری را در خانه پوشش دهد همینطور از ویژگی های بارز طراحی تفکیک حوزه های عمومی و خصوصی برای حفظ محرمیت و حریم شخصی است که از طریق افزایش طول ارتفاع برای انتقال قسمت خواب به سطحی دیگر است.  در ادامه با پلان ها و طراحی سه بعدی پروژه با دکوبوم همراه باشید….

پلان خانه جنگلی 35 متری سه بعدی خانه جنگلی 35 متری

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    7584 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم