خانه ای لوکس و رنگارنگ به سبک دکوراتیو برزیلی

فضای جالب و رنگارنگ در این خانه شگفت انگیز، به سبک معاصر در سائوپائولو، برزیل با اشیاء تزئینی گرانبها، اکسسوری و مبلمان برندهای مشهور Vitra، Diesel و Moroso  دکور شده است که این فضای جذاب می تواند هفته و روزهای دلپذیری را برای کاربران رقم زند.

 ترکیب رنگ ها با سبک دکوراتیو برزیلی یک محوطه باز گسترده فضایی با پلان باز با کفپوش بتنی براق به همراه متریال چوب به کار رفته در فضا ایجاد کرده است و برنامه فیزیکی شامل پلان بازی دارای آشپزخانه، غذاخوری و اتاق نشیمنی  بزرگ در طبقه زیرین است که در ظاهر معماری دارای خطوط واضح، ترکیب ساده است که حجم های مکعبی چوبی برای جداسازی عملکرد حوزه های مختلف در آن قرار گرفته است.

طراحی مدرن و قرارگیری آشپزخانه در قلب خانه همینطور ایجاد نشیمن با مبلمان های متفاوت فضا را کاربردی تر برای مواقع مختلف نموده ضمن اینکه فرصت های زیادی برای تعاملات و میزبانی از مهمان ها در خانه ایجاد می کند.

علاوه بر این، پلان باز با مبلمان بزرگ مدولار و صندلی و میزهای مدرن طراحی شده است با بکارگیری هنر معاصر و ورود نور طبیعی که از طریق پنجره های گسترده و همچنین  وجود تراس سبب شده تا  کاربران از گرمای خورشید جنوب امریکا و ارتباط با طبیعت لذت ببرند. در فضای بیرونی نیز از مبلمان مدرن و معروف در رنگ های روشن و جذاب استفاده شده است.

طبقه همکف توسط یک فضای پر جنب و جوش و منحصر به فرد به طبقه دوم ساختمان از طریق پله های مدرن معلق متصل می گردد که با کاغد دیواری فوق العاده رنگارنگ احاطه شده است و احساس سبک برزیلی را به همراه احساس راحتی و آرامش سطح دوم خانه منتقل می کند در دکوراسیون این خانه فقط حمام ها  دارای رنگ و متریال های مینیمال می باشند و با انتخاب های ظریف و با ترکیبی از چوب و رنگ سفید و خاکستری فضا را پاکیزه، مدرن و زیبا طراحی نموده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3363 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم