طراحی داخلی کفش فروشی با ویترین های سرامیکی

معمار: استودیو Kengo Kuma & Associate

سال: ۲۰۱۸

مساحت: ۲۶۰ متر مربع

موقعیت: اسپانیا، بارسلونا

 طراحی داخلی این فروشگاه کفش با برندCamper  توسط گروه معماران Kengo Kuma & Associates  به صورت فروشگاه جدیدی با مساحت ۲۶۰ متر مربع در بارسلونا، اسپانیا، طراحی شده است.

طراحی داخلی فروشگاه دارای ویترین هایی متفاوت و دارای الگویی چشم نواز برای ویترین نمایش محصولات می باشد  به نحوی که توجه مشتریان را  از بیرون جلب می کند.

 استفاده از عناصر سرامیکی که به طور منظم مکمل یکدیگرند و با الهام از الگوهای سنتی رایج در ژاپن و اسپانیا شکل گرفته اند در دکوراسیون به چشم می خورد ،زیرا هردو کشور ژاپن و اسپانیا قدمت طولانی در استفاده از این عنصر معماری را دارند اما روش های ساخت آن ها متفاوت است: کاشی های بام در ژاپن براق و لعابدار می باشند در حالیکه در مدیترانه این کاشی ها به صورت خام و بافت دار استفاده می شده است.

المان های سرامیکی در  فروشگاه به نمایش تک تک هر یک از محصولات به طور جداگانه کمک کرده و  توجه بیشتری را به هر یک از محصولات جلب می نماید. به واسطه طراحی تاثیرات بصری محصولات بیشتر شده و با ایده استفاده و نصب الگوی طاقچه مانند بر روی پوسته بازسازی شده فروشگاه، حس تورفتگی را به وجود آورده است.

استند های سرامیکی با طراحی متفاوت علاوه بر المان نگهدارنده کفش ها، بخشی از طراحی دیوار ها نیز محسوب می شوند و الگو های قوس دار سنتی به دیوار ها، قفسه، کانتر، میزپذیرش و نیمکت داخل فروشگاه مبدل گشته اند.

تلفیق الگو های سنتی و شیوه های اجرایی مدرن با ترکیبی از عناصر معمارنه در فضای فروشگاه از ویژگی های این فروشگاه کفش محسوب می شود در ادامه با دکوبوم با تصاویر بیشتر همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5356 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم