۵۰ راه پله مدرن و خلاقانه که تا بحال ندیده اید!

از المان های بارز و قابل توجه در طراحی داخلی خانه های دوبلکس پله می باشد پله با داشتن جنبه عملکردی برای ارتباط و دسترسی بین سطوح در منزل به عنوان المانی نمادین و مجسمه ای می تواند به عنوان نقطه کانونی در منزل به کار رود. پله های مدرن امروزه با زیبایی بیشتر، رایج تر گشته اند و می توانند جذابیت منزل را دو چندان کنند.

در ساخت راه پله ها می توان از متریال های متفاوت، از سبک ها ی مختلف و یا ترکیبی  از چند سبک به صورت بدون محافظ یا با نرده یا به صورت معلق استفاده نمود.

طراحی راه پله‌ های مدرن به دو روش مستقیم و مارپیچ، با توجه به سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل، انجام می‌ شود. در طراحی راه پله‌ های مدرن به شکل مستقیم، نیاز به فضای بیشتری نسبت به زمان استفاده از سبک طراحی راه پله‌ های مارپیچ وجود دارد.

با دیزاین مناسب راه پله‌ های مدرن می توان علاوه بر کارکرد و زیبایی، نیازهای دیگری را در خانه برای استفاده بهینه از فضا پوشش داد برای مثال با افزودن قفسه هایی برای ذخیره سازی بیشتر یا قرارگیری المان های دکوری می توان دکوراسیون فضا را متحول نمود در ادامه با تصاویری الهام بخش از پله های حیرت انگیز با دکوبوم همراه باشید…

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    8418 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم