طراحی داخلی دفتر کار و فضای اداری انعطاف پذیر

طراحی داخلی این فضای اداری با سبک صنعتی در سن فرانسیسکو به منظور ایجاد کارگاهی کارآمد برای کارکنان و مشتریان طراحی شده است که هدف اصلی آن گفتگو درباره پیشرفت کاری آینده و ایجاد یک کسب و کار خلاق است.

طراحی داخلی دفتر اداری انعطاف پذیر

این فضای اداری در سال ۲۰۱۸ و در متراژی حدود ۵۰۰۰  فوت مربع طراحی و اجرا شده است. فضای طراحی شده به نحوی است که با افزایش کارمندان قابلیت گسترش را داشته باشد و در قلب مرکزی فضا محلی برای تعاملات و فرصت هایی را برای ارتباط قوی فراهم می کند. طبقات با ستون کم فضایی برای همکاری مناسب، جسورانه و پویا ایجاد کرده است .

طراحی داخلی دفتر اداری انعطاف پذیر

این شرکت دفتر جدید خود را به نحوی انعطاف پذیر طراحی نموده تا به پاسخگویی به نیازهای مشتریان و فرآیند همکاری و انجام کار سرعت بخشیده و  به ایده بخشی به کارمندان برای ایجاد ایده های خلاقانه کمک کرده است.

پلان فضا در سه سطح سازماندهی شده و به نحوی با هم در ارتباط هستند که به طور موثر وظایف کاری به طور کامل انجام شود رنگ قرمز به کار رفته نیز از لحاظ روانشناسی رنگ ها  به پویایی و ایجاد محرک برای کار بیشتر کمک کرده و  نحوه سازماندهی فضا به نحوی است که کارمندان بسته به حوزه کاری و فعالیت روزمره مکان مورد نیاز را انتخاب کنند همچنین در فضای کاری فضاهای سازنده کارمندان را به آزمایش ایده ها و کانسپت ها تشویق می کند و طبقه میانی جایی است که فضای اداری به پذیرش، اتاق های جلسه و مکانی برای رویدادهای چند منظوره مرتبط می گردد با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

طراحی داخلی دفتر اداری انعطاف پذیر

طراحی داخلی دفتر اداری انعطاف پذیر

طراحی داخلی دفتر اداری انعطاف پذیر

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3505 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم