دکوراسیون خانه دوبلکس تک خوابه با پارتیشن دو طرفه

در طراحی داخلی این منزل مسکونی واقع در محله Jung-Wha-dong در سئول، از دیواری آرامش بخش با طراحی دو طرفه استفاده شده است  طراحی مدرن و منحصر به فرد دکوراسیون خانه دوبلکس در طبقه بالا یک ساختمان صنعتی ۳۰ ساله صورت گرفته که متراژ فضا دارای مساحت ۸۰ متر مربع است که به دو طبقه تقسیم شده است. طرح سفارشی و مبلمان سفارشی توسط گروه معماران Arcave طراحی شده است که متناسب با خواسته ها و علایق کارفرما صورت گرفته است که خواستار ایجاد ارتفاع دوگانه، دیوار سبز دو طرفه به عنوان المانی مرکزی برای احیا و بازسازی مجدد خانه بوده است.

دکوراسیون خانه دوبلکس تک خوابه با پارتیشن دو طرفه

زیبایی شناسی در دکوراسیون خانه دوبلکس

اگرچه اندازه فضا کوچک است، طراح داخلی با رعایت نکات زیبایی شناسی و سبک مینیمال و طرح رنگی روشن از دیوارهای سفید و تنالیته چوب طبیعی احساسی متفاوت ایجاد کرده است.

حوزه ای برای کار و مطالعه در قسمت نشیمن اصلی در نظر گرفته شده جایی که از روبرو به مبلمان و قسمت تلویزیون منتهی می گردد و از پشت با قرارگیری کنار پنجره نور کافی به فضای داخل را برای کار و مطالعه مقدور ساخته و همینطور با ایجاد نیمکتی زیر پنجره پلت فرمی را برای ارتباط با پله ها امکانپذیر ساخته ضمن اینکه سبب تغییر فضا گردیده است.

دکوراسیون خانه دوبلکس تک خوابه با پارتیشن دو طرفه

دیوار دو طرفه در دکوراسیون

ایجاد دیوار دو طرفه با قرارگیری گیاهان مرکز توجه نشیمن و به عنوان نقطه کانونی منزل در نظر گرفته شده است. ستون های آینه ای فضا را بازتر نشان داده و از نظر بصری جریان و تعادل بیشتری را در فضا ایجاد می کند. پلکان چوبی با طراحی باز و ارتباط مستقیم با نشیمن و با رنگ سفید توانسته تعادل ،هارمونی و زیبایی ایجاد نماید.

دیوار داخلی نشیمن نیز به عنوان یک پارتیشن زیبا، با تفکیک بصری بین ورودی خانه و نشیمن و حوزه کار تمام نور طبیعی از طریق پنجره ها به هر دو بخش اتاق می رساند.

یک قسمت ناهار خوری در قسمت ورودی  قرار گرفته که به کابینت های چوبی متصل گشته است  این کمدها برای ایجاد فضای ذخیره سازی کافی در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون خانه دوبلکس تک خوابه با پارتیشن دو طرفه

پانل های سقفی چوب با ورودی خانه به اتاق غذاخوری پیوستند و روشنایی آویز سفارشی جلوه متفاوتی در فضا ایجاد کرده است. گیاهان طبیعی در زنده و پویایی فضا اثر گذاشته و به فضای داخلی منزل روح بخشیده است.

طراحی پله بسیار مینیمالیستی با پانل ساده فلز پودری پوشانده شده است و در کل رنگ های سفید و بی آلایش در کنار چوب سبک مینیمال را در دکوراسیون یادآور می شود. نور خورشید از راه پله و دیوار سبز از طریق پنجره ها به طبقه دوم خانه وارد می گردد.

در طبقه دوم خانه، به صورت نیم طبقه ای یک اتاق خواب سفید واقع شده است که در طبقه پایین، دیدی به آشپزخانه سفید و چوبی ایجاد می کند در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…..

تحریریه دکوبوم

منبع : home-designing

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • دیوار سبز خرداد ۲۵, ۱۳۹۸ در ۱۶:۴۲

    می توان در طراحی با پارتیشن از دیوار سبز هم بعنوان یک پارتیشن جذاب استفاده کرد.
    با تشکر از مطلب خوبتون

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

9734 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم