رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

طراحی داخلی این خانه معاصر به همراه افزودن رنگ، نور و منحنی تکمیل گشته است. علاوه بر این خصوصیات ویژگی های خانه در فضا از هنر آرت دکو الهام گرفته و پنجره های عمیق سیاه و سفید برای ایجاد عمق بصری و ایجاد سایه برای فضای داخلی ایجاد شده است و لمسی درام را به نمای سفید اضافه می کند.

 این خانه توسط شرکت معماری Sans-Arc Studio، در آدلاید استرالیا را برای یک زوج جوان که خواستار فضایی سرگرم کننده، منحنی، رنگارنگ و پر از نور در دکوراسیون داخلی فضا بوده اند طراحی شده است.

رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

 در گوشه دیوار نیمکت منحنی به صورت سفارشی طراحی شده، که دارای یک پایه چوبی منحنی و یک بالشتک نازک و پارچه ای است و امکان  لذت بردن از منظره حیاط خلوت را میسر می سازد و با ویژگی های منحصر به فرد خود ارتباط  فضای قدیمی و جدید را برقرار کرده و به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته شده است.

رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

آشپزخانه در بدو ورود توجه را جلب می کند و موقعیت مناسبی را برای جمعی صمیمانه با میز غذاخوری بزرگی در امتداد کانتر امکان پذیر می سازد در روبروی آن نیز قفسه ای برای قرارگیری دکوری ها  طراحی شده که با اکسسوری های رنگارنگ ایتالیایی و چینی، کتاب ها و سفال آلمان دکور شده است.

رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

دکوراسیون حمام نیز به تابعیت از منحنی های موجود با کاشی های مربعی آبی روشن و آینه منحنی گسترش یافته و درشیر آب نیز این منحنی به چشم میخورد .

رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

ترکیب رنگ ها و منحنی ها دکوراسیونی گیرا و پرنور و خانه ای متفاوت و ترکیب متریال ها در کنار هم از نظر زیبایی شناسی فضایی مطلوب و متعادل ایجاد کرده است.

بازسازی این کلبه آن را به خانه ای گسترده و کارآمد ارتقا داده است و این یک فضای سرگرم کننده مکانی مناسب را برای آشپزی، سرگرمی و استراحت مهیا می سازد.

رنگ، نور و منحنی در طراحی داخلی خانه ای معاصر

اگرچه این پروژه عمدتا با سبک های ساختمان اطراف خود متفاوت است اما هویت متفاوت خود را از طریق استفاده از گچ و آرک ها ایجاد می کند.

پیش از بازسازی پروژه کلبه ای دارای یک اتاق غذاخوری بود که Sans-Arc Studio تصمیم گرفته تا یک آشپزخانه و اتاق ناهار خوری خطی را به صورت یکپارچه در فضا ایجاد نماید در ادامه با نقشه های پس از بازسازی این خانه با دکوبوم همراه باشید….

پلان و طراحی داخلی خانه ای معاصر

تحریریه دکوبوم

منبع: dezeen

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3548 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم