استودیو معماری کوچک و دنج به همراه حیاط خلوت

استودیو معماری و طراحی ریچارد جان اندروز، اخیرا فضای کوچک به همراه حیاط خلوتی را در لندن، انگلستان  طراحی و اجرا کرده است که به عنوان محل کار خود از آن  استفاده می نماید.

بدو ورود از ورودی اصلی از طریق حیاط خلوت و یک مسیر کوچک دسترسی  به استودیو هدایت می شوید این استودیوی مدرن با طراحی حیاطی در تلفیق با فضای کاری جلوه ای منحصر به فرد پیدا کرده است.

 ساختاربه کار رفته در پروژه که توسط طراحان به نام The Layer Shed نامگذاری شده و به عنوان یک طرح اصلی برای اجرا به کار رفته و طی ۲۱ روز در  بیش از ۶ ماه گسترش یافته است.

برای ساخت استودیو، یک سیستم قاب چوبی مدولار با استفاده از صفحات کامل تخته سه لا ساخته شده و پانل های پلاستیکی موج دار با وزن سبک به منظور پوشش این ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است.

درب های کشویی سفارشی، فضای دفتر را به حیاط خلوت متصل می کنند و به ورود نور طبیعی کمک می کنند. دو حوزه کاری به فضای داخلی اضافه شده است که با قفسه های باز در بالا فضای ذخیره سازی مورد نیاز را فراهم می کند.

در کنار دو میز کاری درب کوچکی ورود به سرویس را ممکن می سازد که در سقف از یک پانل سقفی پلی کربنات استفاده شده و پشت درب خارج از محوطه، یک منطقه ذخیره سازی پشت درب کشویی پنهان شده است که با نما از بیرون یکنواخت شده است.

در ادامه با دکوبوم با مشاهده پلان استودیو به همراه حیاط و فضاهای ذخیره سازی همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

 

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • محمدرضا تیموری مرداد ۳, ۱۳۹۸ در ۱۱:۱۵

    ممنون که این اطلاعات رو در اختیار ما قرار دادید ادم لذت میبره وقتی به عکس ها نگاه میکنه و الگو میگیره برای طراحی خانه خودش

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4259 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم