طراحی داخلی اتاق هتل با تجربه بصری متفاوت

به منظور طراحی این اتاق در هتل،  شرکت معماری و طراحی داخلی In Out Studio  هنگام طراحی فضا ، رنگ بنفش را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کرده است زیرا نمایانگر ترکیبی از ویژگی های رنگ های مردانه با زنانه می باشد در واقع رنگ قرمز با روحی زنانه و آبی با تمی مردانه در قالب یک رنگ بنفش با هم ترکیب شده اند و جلوه منحصر به فردی به دکوراسیون بخشیده اند.

رنگ بنفش فضا را لوکس و به نوعی معنویت را در فضا افزایش می دهد این رنگ نشانگر ثروت ،قدرت و برتری است همچنین می توان به عشق و هیجان و معنویت درون این رنگ اشاره کرد.

طیف رنگی بنفش روشن، مانند اسطوخودوس و یاسی می تواند همان آرامشی که رنگ آبی در اتاق ایجاد میکند در فضا ایجاد کند اما بدون احساس خستگی حاصل از یکنواختی ! پس انتخاب خوبی برای دکوراسیون یک اتاق در هتل می باشد و در آن سعی شده تا با استفاده از طیف های مختلف تنوع بصری را بیشتر نماید.

این اتاق با  ابعاد ۳۰ متر مربع دو حوزه اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام را در خود جای داده و اتاق خواب با نور پس زمینه با دیوارهای بافت دار  طراحی شده است.

اتاق خواب و حمام توسط نرده های شیشه ای و فلزی ساخته شده توسط Veganox و Secrisa  از هم جدا می شوند .در این فضا استفاده چشمگیر از پترن ها به چشم میخورد و فضایی شلوغ و با جلب توجه بصری بالا ایجاد کرده است.

در این پروژه از نورپردازی متراکم و نور غیرمستقیم  استفاده شده و منحنی و طر ح های دایره ای در همه اجزای دکوراسیون به چشم می خورد حتی این الگو در کف با خالی نمودن قسمت هایی از فرش ادامه یافته است.

نورپردازی ، بافت و متریال ها در کنار هم ترکیبی جسورانه  و تمی منحصر به فرد در اتاق ایجاد کرده است این اتاق به نسبت اتاق هایی که در سایر هتل ها وجود دارد متفاوت می باشد و این تفاوت می تواند برای برخی افراد مطلوب و  گاهی شلوغی فضا مورد پسند همگان نباشد اما قطعا تجربه فضایی متفاوتی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4103 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم