چهارپایه و نردبان در دکوراسیون

۵۰ چهارپایه و نردبان مفید،بی نقص و کاربردی

چهارپایه و نردبان های کوتاه از انواع صندلی هستند که در گروه مبلمان منزل طبقه بندی می شود چهارپایه عموما به نشیمنی بدون دسته و پشتی که ممکن است پایه هایی کوتاه یا بلند داشته باشد، اطلاق می شود.

چهارپایه و نردبان ها در دکوراسیون از مواردی محسوب می شوند که درست زمانی که هرگز به آن فکر نمی کنید به آن احتیاج پیدا می کنید در واقع چهارپایه و نردبان ها دسترسی ها را در سایر قسمت های منزل آسان کرده و مانند زمانی که دسترسی به لامپ سقفی برای تعویض آن سخت است و یا هنگامی که نیاز دارید چیزی را در بالاترین کابینت خود پیدا کنید می توانند  مشکل گشا باشند.

بیشتر بخوانید: طراحی ویلا مدرن – به صورت تخصصی

چهارپایه ها برای ایستادن کودکان خردسال زمان مسواک زدن دندان هایشان یا قرارگیری پشت کانتر، داخل آشپزخانه، تراس، حیاط منزل یا ویلا و حمام کاربرد های متفاوتی دارند و می توانند با تنظیم ارتفاع دسترسی را به مناطقی خارج از ارتفاع قد هر کاربر ممکن سازند همینطور برای کمک به سالمندان نیز می توانند بسیار مفید باشند این مبلمان مفید در اشکال متفاوت و با  طراحی های زیبا و متریال های متنوع در جنس بدنه در بازار موجود هستند. در ادامه با نمونه هایی با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • سلیمه اردیبهشت ۱, ۱۴۰۰ در ۲۱:۱۵

    سلام.کاراتون خیلی زیبا هستند.میشه لطف بفرمایید بگید برای سفارش هر کدام از محصولات باید چیکار کنیم.

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

5832 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم