بازسازی خانه ای مدرن- آشپزخانه ای پنهان با درب متحرک

معماران این خانه سعی نموند تا این فضا را در بلژیک و به صورت خانه ای نورگیر ، معاصر و دعوت کننده بازسازی نمایند به طوریکه منعکس کننده احساسات کارفرما و متناسب با علایق او به ورزش ، کتاب و سفر باشد.

با استفاده از سازه های چوبی اکسپوز ستون ها، تیرها و پانل ها به صورتی نمایان جلوه گرگردیده و با رنگ آمیزی روشن ، در کنار پنجره های وسیع و دربهای شیشه ای کشویی ، که رو به باغ و حیاط مناظر باشکوه گشوده می شوند نور طبیعی را در اعماق خانه وارد کرده است و همراه با متریال های روشن و پالت رنگی منحصر باعث ایجاد درخشش و آرامش بخش دکوراسیون داخلی می شود.

مبلمان ساخته شده سفارشی مانند سازه های چوبی تیره زیبا در آشپزخانه، توسط پانل های کشویی متحرک قابلیت بسته شدن دارند پوشیده شده و با قطعات مبلمان مدرن  و توسط اکسسوری ها و قطعات هنری به خوبی ترکیب شده است ترکیبی که بر روح مدرن در فضای داخلی تأکید می کند.

روشنایی های مشکی به روز با درخشش لامپ های  آویز  که توسط برادران بوروئل برای Flos طراحی شده اند ، فضاهای خانه را تزیین و پیچ و تاب مدرنی را به طراحی می افزاید.

ترکیب رنگ ها عمدتا روشن و غیر محسوس هستند ، اما طراحان عناصر بسیار تیره ای به آن اضافه کرده اند: مانند چوب تیره قفسه ها یا دیوارهای رنگی ، صندلی و لامپ های تیره که این ایده ای طبق ترند امسال بوده و سبک مدرنی را به دکوراسیون دعوت می کندکه نشاط بیشتر و فضایی دنج تر به وجود آورده است.

 این خانه همچنین دارای برخی از مناطق غیرمعمول مانند یک سالن ورزشی ،گالری و سالن کتاب و نقاشی، گل و گیاهان زینتی و سونا ، می باشد که نیاز های کارفرما را به نحو کاملی پوشش داده است.

کابینت های آشپزخانه و درب اتاق بعد از حرکت درب سفید از دید خارج شده و سطح دیواری یکدست را ایجاد میکند این کار از شلوغی فضا کم کرده و می تواند در صورت نیاز به آشپزخانه گشوده شود که این ایده برای کسانی که در دکوراسیون منزل کمتر از آشپزخانه استفاده می کنند و یا حوزه نشیمن و آشپزخانه در دکوراسیون منزل  باهم تلفیق گردیده و به دنبال راهی برای خارج کردن آشپزخانه از  دید کلی فضا می تواند مفید و عملکردی باشد در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3890 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم