ایده های جذاب Backsplash( کاشی های پشت کابینت های آشپزخانه)

طراحی  Backsplash و یا کاشی های پشت کابینت آشپزخانه نقش بسیار مهمی در طول روند بازسازی و طراحی آشپزخانه دارد زیرا در بدو ورود به آشپزخانه مانند نقطه کانونی توجه را به خود جلب می کند و زیبایی آن بسیار مورد تعریف و تمجید اطرافیان و مهمانان شما قرار خواهد گرفت.

متریال های به کار رفته درکاشی های آشپزخانه بسیار مهم می باشند زیرا به دلیل ارتباط با سینک و محیط مرطوب و همینطور حرارت حاصل از اجاق گاز می بایست مقاوم و قابل شست و شو باشد از سوی دیگر بایستی در تطابق با رنگ و متریال های به کار رفته در آشپزخانه نیز باشد.

برخی از طرح های کاشی ها از الگوهای طرحدار و با متریال های مختلف مانند شیشه یا چوب تشکیل شده است در واقع با انتخاب کاشی ها ی پشت کابینت می توانید سبک شخصی خود را به آشپزخانه اضافه کنید و این راهی خلاقانه برای ایجاد فضایی است که بیشتر به آن علاقه مند شده و زمانی موثرتر را در آن سپری کنید.

طیف انتخاب های بسیاری برای کاشی های پشت کابینت در اختیار شماست و بسته به سلیقه و متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه می تواند آن را به سبکی سنتی، مدرن و یا روستایی انتخاب کنید در ادامه با دکوبوم با مشاهده نمونه های زیبایی از Backsplash  در طرح های بسیار متنوع همراه باشید….

به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با کارشناسان دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: homebnc

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    12271 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم