باغ داخلی کنجی آرامش بخش در دکوراسیون آپارتمانی مدرن

 باغ داخلی،کنجی آرامش بخش در دکوراسیون آپارتمانی مدرن

شرکت طراحی داخلی Design Rocks اخیراً آپارتمانی را شامل یک حوزه با ویژگی های منحصربه فرد با افزودن یک باغ داخلی را طراحی و اجرا نموده است. در واقع طراحی داخلی این آپارتمان نشان می دهد فضا و محدودیت های مختلف در خانه بهانه ای برای محروم شدن از یک باغ خانگی نیست و راهکارهای بسیاری وجود دارند که می توانید سرسبزی را به خانه دعوت کنید با دکوبوم همراه باشید….
باغ داخلی درست در اتاق ناهار خوری واقع شده است و با دیوار شیشه ای قاب دار و برجسته شده ، آرامش خوبی را در فضای داخلی این آپارتمان مدرن ایجاد کرده است.

باغ  توسط درگاهی باز می شود که فضا را با کفپوش چوبی گرم ، صندلی ها و میز کنار آن نمایش می دهد این قسمت که با تعداد زیادی از گیاهان گلدان مجهز شده است جلوه طبیعی و زیبایی در داخل و از سوی میز غذاخوری و حوزه های منزل ایجاد کرده است.

 باغ داخلی کنجی آرامش بخش در دکوراسیون آپارتمانی مدرن

از ویژگی های جالب این فضا این است که اگر صاحب خانه نظر خود را در رابطه با کاربری و یا نوع تفکیک فضایی خانه تغییر دهد ، گیاهان به راحتی قابل انتقال هستند و می توان اتاق را به یک دفتر کار خانگی یا حوزه بازی کودک تبدیل کرد.

فریم سیاه رنگ پنجره ها با ایجاد کانتراست بصری توانسته این فضا را مجزا کند که این تفکیک از فضای غذاخوری توانسته کانونی دنج برای مطالعه و یا استراحت و لذت بردن از نوشیدن چای در حین ایجاد فضایی خصوصی تر ایجاد نماید ضمن اینکه سبب پاکیزگی و مسدود کردن راه انتقال حشرات گیاهان در صورت وجود  نیز شده است.

قرار دادن صندلی راحتی و میز چوبی در این باغ داخلی، دکوراسیون را تکمیل کرده و محیطی ارامش بخش را برای کاربران به ارمغان آورده است.

 باغ داخلی کنجی آرامش بخش در دکوراسیون آپارتمانی مدرن

همانطور که پژوهش ها ثابت کرده گیاهان علاوه بر زیبایی فضا نقش بسیار زیادی در سلامت جسمی و روحی ساکنان خانه دارند و این ایده برای افرادی که در خانه های بزرگ اما بدون فضای باز یا بالکن ساکن هستندیا پاسیو یا فضایی این چنینی در اختیار دارند ایده ای الهام بخش و کاربردی خواهد بود اما فراموش  نکنید گیاهان در هر کجای خانه حتی در خانه های کوچک نیز به خوبی نقش ایفا می کنند می توانید در آپارتمان های کوچک آن ها را بدون پارتیشن بندی در هر جایی که فضایی در اختیار دارید از اتاق ها تا نشیمن یا کنار پنجره ها به فضا بیفزاییدو از مزایای آن ها بهره گیرید.

تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2700 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم