خانه ای دوبلکس شامل نیم طبقه ای برای افزایش فضای زندگی

طراحی داخلی این آپارتمان کوچک شامل نیم طبقه ای برای افزایش فضای زندگی است این آپارتمان مدرن دارای یک قفسه قابل انعطاف ساده است که برای نمایش مجموعه ای از سوغاتی هایی است که مالک خانه در سفرهایش به صورت کلکسیونی جمع آوری کرده است.

 گروه معماران XEL Architekci یک آپارتمان برای زوجی جوان در لودز، لهستان در فضایی به متراژ ۵۵۹ متر مربع (۵۲ متر مربع) طراحی و اجرا نموده اند.

ورودی آپارتمان، یک ورودی کوچک با کاشی های بزرگ سیاه و سفید است که از کف به دیوار  امتداد یافته و زیر پله ها بسته می شود. این حوزه مکانی به عنوان رختکن و در زیر پله ها، شامل پافی برای ذخیره سازی اضافی همچنین  انتظار و یا راحت پوشیدن کفش ها می باشد.

خانه ای دوبلکس شامل نیم طبقه

در مقابل ورودی حمام مدرنی قرار گرفته است که از همان کاشی های بزرگ سیاه و سفید در آن استفاده شده است. حمام ترکیبی از کاشی های سفید در ترکیب با کاشی های بزرگ و تیره، آینه و روشویی سفارشی به همراه یک گنجه چوبی یک ماشین لباسشویی و خشک کن است.

خانه ای دوبلکس شامل نیم طبقه

قسمت ورودی به آشپزخانه و منطقه ناهار خوری گشوده می شود. در آشپزخانه، کابینت های مات خاکستری و یخچال سیاه اسمگ براقی با کف و میز غذاخوری چوبی برای ایجاد ظاهری براق و مدرن ترکیب شده اند.

خانه ای دوبلکس شامل نیم طبقه

یک لوستر به سبک مینیمال بر روی میز ناهار خوری چوبی آویخته شده که چشم را به سمت بالا هدایت می کند تا ارتفاع سقف را بلندتر نشان دهد.

خانه ای دوبلکس شامل نیم طبقه

پله با چوب بلوط و با نرده های سیاه و سفید سفارشی در امتداد دیوار آپارتمان اجرا شده و شخصیت و هویتی منحصر به فرد به فضا بخشیده است.

در بالای پله ها تی وی روم و اتاق کاری و اتاق خواب طراحی شده که از طریق یک درب سفید دسترسی به اتاق خوابی با رنگ نعنایی بسیار ملایم و لطیف و در عین حال مدرن با  سقف شیروانی دسترسی به آن امکان پذیر است و نور طبیعی از طریق پنجره سقفی  به اتاق وارد شده  و در طراحی فضای کافی برای ذخیره سازی در نظر گرفته شده است.

تحریریه دکوبوم

منبع:  contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    8494 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم