طراحی آپارتمان نقلی

دکوراسیون سفید و سیاه برای آپارتمان نقلی

استودیو O.M.Shumelda طراحی داخلی یک آپارتمان زیرشیروانی درعین حال کوچک را برای یک زوج جوان در اوکراین انجام داده است.طبقه اصلی این آپارتمان یک فضای باز است،به جز حمام.اگرچه اتاق نشیمن کوچک است اما با تکنیک استفاده از دیوارهای آجری سفید و سقف دو قسمته بزرگتر به نظر می رسد.یک پنجره بزرگ در کنار نیکمت متصل به آن توانسته فضایی دنج و اضافی برای این زوج ایجاد کند.

طراحی آپارتمان نقلی

با طراحی یک در دروسط دیوار،دسترسی به ناهارخوری از اتاق نشیمن ایجاد شده است و درکنار پنجره،یک میزناهارخوری سفارشی متناسب با فضا و ابعاد موجود طراحی و ساخته شده است.

طراحی میز ناهارخوری

در کنار اتاق ناهارخوری آشپزخانه قرارگرفته است.برای دکوراسیون آشپزخانه از رنگ سفید و مشکی استفاده شده است.در انتها آشپزخانه یک دیوار مشکی رنگ با یک طرح هنری طراحی شده است،برای ایجاد کنتراست برای کابینت ها از رنگ مشکی استفاده شده است و با لوازم آشپزخانه مشکی و قاب قرار گرفته در نیم طبقه بالا دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد شکل گرفته است.

نقاشی روی دیوار

حمام این آپارتمان نقلی در زیر پله و کنار درب وردی قرار گرفته است و در آن یک توالت،دوش و یک روشویی دارد.

طراحی پله

برای دسترسی به طبقه بالا از پله ی L شکل سفید رنگ و نرده های مشکی استفاده شده است.در انتهای پله ها،یک آینه بزرگ در اتاق خواب نصب شده است.اتاق خواب یک دیوار شیشه ای بزرگ دارد که از آن می توان فضای نشیمن را مشاهده کرد.

طراحی داخلی آپارتمان نقلی

در این اتاق خواب بعد از تخت خواب،یک دیوار تعبیه شه است که پشت آن با قرار دادن یک باکس فضایی برای مطالعه و استراحت تعبیه شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist.com

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • رامین بهمن ۸, ۱۳۹۷ در ۲۰:۰۳

    ایده جالبی بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4144 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم