دکوراسیون ۲۳ نشیمن مدرن با فرش های سیاه سفید

در طراحی دکوراسیون داخلی فرش ها نقش مهمی را در ایجاد تغییرات ایفا می کنند و می توانند زیبایی و تناسب فضا را بیشتر نموده و علاوه بر آن به گرمی فضا و ایجاد آسایش کمک زیادی می کنند.

فرش ها به خصوص فرش های ایرانی ترکیبی از رنگ های مختلف هستند که به خانه روح بخشیده و دکوراسیون را تغییر می دهند اما در خانه های مدرن  از فرش های ساده تر و مدرن تر بهره می گیرند که معمولا در هارمونی با رنگ دکوراسیون بوده و تعادل را در فضا بیشتر می نماید  امروزه در دکوراسیون نشیمن برخی کاربران ترجیح می دهند از فرش های دارای الگوها و طرح های بیشتر و یا رنگ های سفید و سیاه استفاده کنند که در  این خانه ها ایده ای مدرن و جذاب می باشد  این فرش ها با گردش بصری و با افزودن طرح و بافت به دکوراسیون  تغییرات چشمگیری ایجاد می کنند و در تلفیق با سایر اجزای دکوراسیون می توانند نقطه تمرکز بصری مناسبی در فضا ایجاد کنند.

کنتراست خلاقانه  این دو رنگ متضاد در کنارهم و در ترکیب با سایر عناصر دکوراسیون باعث افزودن پویایی و احساس هنری به دکوراسیون می شود.

اگرچه استفاده از فرش های سفید و سیاه با الگوهای مختلف رویکردی جسورانه در آرایش فضایی و و چیمان فضا محسوب می شود اما می تواند اگر در جای مناسب استفاده شود فضایی زیبا و چشم نواز ایجاد نماید در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: homedesignlover

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

با آخرین مطالب دکوبوم در ادامه همراه باشید….

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4807 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم