رنگ سال  ۲۰۱۹ پنتون، رنگ مرجانی، نماد شادی و خوش بینی

شرکت   Pantone به عنوان شرکتی مرجع و معتبر جهانی در زمینه رنگ است که این شرکت بیش از ۴۰ سال است که با محصولات، خدمات و تکنولوژی پیشرو خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگها و ایجاد خلاقیت است.

پنتون سیستم تطبیق رنگ خود را به سایر صنایع حساس به رنگ مانند تکنولوژی دیجیتال، فشن، مصنوعات، معماری و نقاشی بسط و گسترش داده است و امروزه در سرتاسر دنیا به عنوان زبان استاندارد تعیین رنگ و سیستمی برای تولید رنگ استاندارد شناخته شده است.

رنگ سال  2019 پنتون

رنگ سال  2019 پنتون

رنگ سال  2019 پنتون

هر ساله نزدیک سال نو میلادی این موسسه رنگ سال را اعلام می کند در واقع سنت رنگ سال، قانونی نانوشته و  رسمی محبوب است که تمام مردم سراسر دنیا از آن استقبال می کنند و زندگی شان به نحو آگاهانه یا ناآگاهانه تحت شعاع آن قرار می گیرد. امسال هم طبق معمول با فرارسیدن سال نو میلادی، رنگ سال همانند سال‌های گذشته در ماه دسامبر معرفی گردید و در رنگ سال جدید ۲۰۱۹، به زندگی زیر دریا تمرکز شده و رنگ مرجانی زنده (living coral) را به عنوان رنگ سال جدید معرفی کرده است با  مشاده رنگ های اعلام شده سال های گذشته تا امسال در ادامه با دکوبوم همراه باشید…

رنگ سال  2019 پنتون

رنگ مرجانی زنده، یکی از طیف‌های زنده رنگ نارنجی است که ته رنگ طلایی نیز در خود داشته و به نوعی منعکس کننده گرما و قدرت موجود در صخره‌های مرجانی زیر دریا است که زیبایی و شکوه خاصی دارند و به گفته موسسه پنتون، رنگ امسال نمادی از شادی و خوش بینی بوده و عاملی برای برقراری گرما و صمیمیت در بین افراد است.

این رنگ همچنین بیانگر اهمیت توجه به منابع طبیعی و زندگی زیر دریا نیز می‌باشد؛ چرا که صخره های مرجانی بخش مهمی از اکوسیستم زندگی دریایی هستند که در حفظ زندگی دریایی برای موجودات دیگر نیز اهمیت خاصی دارند.

رنگ سال  2019 پنتون

رنگ سال  2019 پنتون

تحریریه دکوبوم

منبع: elledecor ، pantone، fa.wikipedia

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4177 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم