۴ رنگ پیشنهادی برای ست شدن با رنگ قهوه ای در دکوراسیون

استفاده از چوب و  رنگ های قهوه ای در دکوراسیون  در تناژهای تیره و روشن آن تقریباً یکی از مواردی است که بیشتر افراد می پسندند  زیرا چوب به گرم و طبیعی نشان دادن دکوراسیون کمک میکند و گذشته از ان رنگ قهوه ای شکلاتی می تواند رنگ مناسبی برای دکوراسیون بیشتر منازل باشد قهوه ای سایه ای عمیق  و در عین حال خنثی در دکور ایجاد کرده و طیف جذاب آن می تواند ترکیب های جدید و غیرمنتظره ای را به وجود آورد.

انتخاب رنگ های هماهنگ با قهوه ای در تناژهای مختلف امری چالش برانگیز برای بیشتر افراد است در ادامه با رنگ هایی که برای ست کردن با تنالیته های مختلف رنگ قهوه ای و چوب در دکوراسیون مناسب هستند با دکوبوم همراه باشید….

قبل از شروع فراموش نکنید فراتر از رنگبندی ، کلید مدرن نگه داشتن دکوراسیون و هماهنگی آن انتخاب رنگ ها در کنار مبلمان و اکسسوری هاست است تا همگی از پالتی هماهنگ پیروی کنند.

قهوه ای و سفید

هر رنگی می تواند در یک اتاق کاملاً سفید ظاهری متعادل پیدا کند  ، اما قهوه ای شکلاتی این کار را با سبک خاصی  انجام می دهد. سایه قهوه ای می تواند درجه حرارت را در یک اتاق کاملا سفید افزایش دهد  و به دکور و اقلام با تم قهوه ای جلوه ای منحصر به فرد ببخشد و به عنوان نقطه کانونی برجسته سازی نماید.

قهوه ای و طلایی

فلزات می توانند به حالت های مختلف به هر اتاقی با پالت رنگی عمدتا قهوه ای اضافه شوند. قهوه ای به ویژه در کنار رنگ یا متریال طلایی فضای دکوراسیون را به روز و لوکس تر نشان می دهند برای اینکار میتوانید از اکسسوری ها یا اقلام دکوری ظریف تر و یا حتی طرح کاغذدیواری  با تنالیته طلایی کمک بگیرید.

قهوه ای و سبز

این پالت یکی از جذاب ترین ترکیب های پیشنهادی با رنگ قهوه ای است حتی در طبیعت درختان از طریق  همین الگوی طبیعی باهم هماهنگ شده اند در دکوراسیون نیز مخلوط کردن این دو رنگ به عنوان رنگ آمیزی روی دیوارها  یا استفاده از هر دو رنگ  در قسمت های مختلف، ظاهری شیک،پیچیده و  غیر منتظره ایجاد میکند.

قهوه ای و سیاه

قهوه ای و سیاه ممکن است یک پالت رنگ بیش از حد تیره و سنگین به نظر برسد. اما با جدا کردن مبلمان با سایه های خنثی روشن تر ، این دو رنگ  متعادل تر ترکیب می شوند و یک پس زمینه بسیار آرام و شیک ایجاد می کنند. هنگام امتحان این دو رنگ در دکوراسیون خانه ، از اکسسوری ها برای ترکیب سایه های مختلف دو رنگ استفاده کنید تا تجربه بصری عمیق تری ایجاد کنید.

تحریریه دکوبوم- غزاله عزالدین

منبع: thespruce

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4214 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم