زرد و سیاه در طراحی داخلی دفتر کاری در استانبول

طراحی داخلی این دفتر کار در استانبول ترکیه از تم رنگ های زرد و سیاه لوگو ساخت و ساز الهام گرفته شده است.

Emre Group، واقع در استانبول است که با رویکردی منحصر به فرد وچشم انداز نوینی در ساخت و ساز، گردشگری، و بخش های خودرو تاسیس شده است. پیش بینی و چشم انداز نوآورانه شرکت در طراحی داخلی، که توسط Renda Helin Design & Interiors در ساختمانی دو طبقه به مساحت ۲۲۰ متر مربع شامل حیاط داخلی طراحی و اجرا شده به چشم می خورد.

این شرکت به طور گسترده در صنایع ساخت و ساز مشغول به کار است، به همین دلیل این مفهوم اصلی طراحی داخلی را شکل داده است  و به محض ورود به ساختمان نشانه هایی می بینید که خود را در یک سایت ساختمانی احساس می کنید رویکرد طراحی صنعتی به منظور نشان دادن بخش ساخت و ساز، و عمدتا در بخش پذیرش و حسابداری، اتاق مدیر، اتاق جلسه و طبقه ورودی که در آن سرویس بهداشتی مشترک واقع شده است، منعکس می شود این فضاها بیشتر توسط رنگ زرد و سیاه دکور شده و متریال های ساختمانی و عناصر ضروری فضای ساخت و ساز با استفاده از بتن نازک، اپوکسی، آجر، آهن و مش فلزی تکمیل گشته است.

از برجسته ترین نقاط پروژه بدون شک توجه به جزئیات می باشد فیلم Lego الهام بخش طرح اتاق جلسه بود و استفاده از آجر و لگو نیز بر آن تأکید دارد شعار اصلی فیلم، ساختن است که تبدیل به دیدگاه اساسی و شعار شرکت شده است. بخشی از میز جلسه از Lego ساخته شده در حالی که بخش دیگر با روشنایی طراحی شده به شکل یک جرثقیل ساخته شده است.

 چکش هایی که در دکوراسیون به کار رفته ، نماد زور، نیروی کار، قدرت کار و درکل وجود یک ساختمان است. هر چکش دارای نام است که به محل پروژه اشاره دارد. در این پروژه، کارهای گرافیکی به کار رفته در طراحی جهان بینی، فلسفه و دیدگاه این شرکت را بیان کرده و در طبقه پایین ساختمان، یک اتاق سرگرمی وجود دارد که  با اتاق کار تخصصی، آشپزخانه ، دفتر اجرایی و حیاط داخلی تلفیق گشته است.

حیاط داخلی که در آن یک استخر زینتی و درخت واقع شده است می تواند برای جلسات و موارد خاص مورد استفاده قرار گیرد. آب نشان دهنده فراوانی است، در حالی که درخت حساسیت شرکت را برای نگرانی های محیطی نشان می دهد در ادامه با دکوبوم باتصاویر بیشتر همراه باشید….

 

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5157 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم