طراحی داخلی خانه با الهام از کلبه های استرالیایی

طبق توضیحات متن ارائه شده توسط معماران طراحی داخلی خانه جدید و کوچکی به عنوان تفسیری معاصر از یک “کلبه” سنتی استرالیایی طراحی و اجرا شده است که طراحی داخلی خانه با الهام از زبان بومی خانه‌های ساده در اطراف مکان های با دو اتاقک ، دو اتاق خواب و دو حمام برای کارفرمایی خلاق دیزاین شده است . این خانه جمع و جور، کمتر از ۹۰ متر مربع مساحت دارد و برای استفاده از جنبه ها و مناظر زیبای سایت طراحی شده است.

    

خواسته و نیاز کارفرما برای طراحی خانه:

درخواست کارفرما از معماران برای طراحی خانه  ایجاد یک خانه منحصر به فرد و کم هزینه بود که از سایت زیبا و مناظر دوردست به کوه بهره مند شود. در واقع کارفرما خانه ای بزرگتر از نیاز خود نمی خواست و خلاصه خواسته انها خانه ای کاربردی، انعطاف پذیر و پایدار با دو اتاق خواب، دو حمام و فضای باز با چشم انداز بود.

پایداری در طراحی خانه:

 متراژ خانه کمتر از ۹۰ متر مربع است و در این مقیاس بهترین راه برای ساختن خانه های پایدارتر، ساختن خانه های کوچکتر است. این خانه دارای یک مخزن بزرگ آب باران است که به آن امکان می دهد برای مصارف آب شرب و غیر قابل شرب کاملاً خودکفا باشد. خانه ای که منفعلانه طراحی نشده و به گرمایش یا سرمایش مصنوعی متکی نیست. شیشه دوجداره و عایق با بالاترین کیفیت در سراسر آن استفاده شده است. به استثنای مقدار کمی برق مصرفی برای برق و روشنایی LED، مصرف انرژی بسایر پایینی دارد.

پلان های خانه: 

 

تحریریه دکوبوم

منبع: آرک دیلی

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2319 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم