طراحی داخلی شرکت داروسازی

طراحی داخلی شرکت داروسازی در هند و توسط تیم معماران  SAV مستقر در لندن و بمبئی و با پلان باز در متراژ۱۲۰sqm به اتمام رسیده است. با تمرکز بر انعطاف پذیری، شفافیت و تاکتیکی که در این طراحی به کار رفته، نور طبیعی و هوای تازه به فضای داخلی وارد می کند و در آن سعی شده تا محیط کاری بی سر و صدا را در فضای پر هرج و مرج بمبئی ایجاد نماید.

الهامات طراحی داخلی شرکت:

طراحی داخلی با الهام از فرم ترکیبات شیمیایی در الگوی روشنایی ها، مبلمان و کفپوش ها و با استفاده از الگوهای گرافیکی فرمول های مختلفی که شرکت در ساخت محصولات خود استفاده می کند در سرتاسر فضا، شکل گرفته است.

تمام پارتیشن ها از شیشه های شفاف هستند که باعث ایجاد شفافیت و القای احساس سبکی به دکوراسیون فضا می شوند.

سازماندهی و چیدمان فضای کاری :

فضاهای کاری به صورت متمرکز در داخل فضا با میزهای سفارشی ساخته شده از تخته چند لایه مدولار چهار متری با گیاهان در قسمت مرکزی آن ها و با کابل های پنهان طراحی شده اند. در اتاق جلسات و فضاهای کارمندان ترکیبی از کاردستی چوبی و کارخانه ای و همچنین از CNC برای مبلمان استفاده شده است. طراحی داخلی با ترکیبی از نجاری سنتی و فن آوری های جدید شکل گرفته است. 

طراحی روشنایی های به کار رفته در فضای داخلی نیز یک لایه مهم را در فضا تشکیل می دهد و از ترکیبی از چراغهای جهت دار به صورت شش ضلعی و خطی طراحی شده است در ادامه با پلان مبلمان و روشنایی های این دفتر کار با دکوبوم همراه باشید…. 

پلان دفتر کار  شرکت داروسازی پلان دفتر کار  شرکت داروسازی

تحریریه دکوبوم

منبع: Archdaily

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3413 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم