طراحی داخلی شرکت معماری ATI در دبی

دفترکار جدید  شرکت معماری ATI در دبی که به دلیل طراحی فضاهایی که به غنی سازی تجربه کاربران می پردازد و از آنها پشتیبانی می کند، مشهور است ، مفاهیم بیوفیلیک  و طراحی الهام گرفته از اریگامی را بارای بهبود عملکردهای روزمره  برای یک استودیوی طراحی شلوغ ترکیب نموده است.

اگر با مفهوم معماری بیوفیلیک آشنا نیستید این مطلب را از دست ندهید:

معماری بیوفیلیک

طراحی دفتر معماری پذیرش

اتاق مدیریت  شرکت معماری     

دفتر مهندسان مشاور معماران ATI در فضایی به ابعاد ۵۳۸۲ متر مربع در  سال۲۰۲۰ در  امارات متحده عربی طراحی و اجرا شد.در ادامه با  وبسایت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم همراه باشید….

فعالیت های دفتر معماری ATI

 شرکت معماری ATI  با۴۰ سال تجربه حرفه ای  بیش از ۷۰۰ پروژه انجام شده در سراسر جهان دارد که توسط تیم های خود در دبی ، شارجه ، استانبول ، توکیو ، مسکو  و …طراحی و اجرا نموه است.

دفتر معماری ATI در فضایی با مساحت ۵۰۰ متر مربع موظف به ایجاد یک پایگاه جدید شد که هم جایگاهی دوستانه  برای کارمندان قدیمی باشد ، هم برای اعضای جوانتر خود به خوبی عملکرد داشته باشد و تاریخ غنی شرکت معماری راجشن بگیرد.

حوزه بندی های طراحی

این دفتر کار اداری به سه منطقه عمومی ، نیمه  عمومی و خصوصی تقسیم شده است و شامل محل کار دائمی و انعطاف پذیر ، مناطق خلاق و فضاهای آرامش است.

دفتر کار معماری

تیم طراحی چندین زمینه متمایز را در قالب طرحی با پلان باز ایجاد کردند تا تعامل ، ارتباط و حرکت آزادانه بین کارکنان را بدون وقفه  ایجاد کنند.

ویژگی های طراحی داخلی اداری

استفاده از نور طبیعی در سراسر شرکت، در کنار استفاده از متریال  های طبیعی و پایدار ، متفکرانه مورد توجه قرار گرفته است. 

از کف چوبی بازیافتی گرفته تا ایده های بر گرفته از مفاهیم طراحی بیوفیلک ، برای آرامش و تمرکز عمیق ، یک فضای اداری  آرامشبخش  استفاده  شده است. 

در حالی که فضا با یک پالت خنثی دیزاین شده طبق د تئوری روانشناسی رنگ با تنالیته های ظریف قرمز مخلوط شده است تا هویت برند و لوگوی ATI را منعکس کند.

اگر با ویژگی های روانشناسی رنگ قرمز و مزایای ان برای سلامتی آشنا نیستید این مطلب برای شما مفید خواهد بود:

تاثیر رنگ ها بر سلامتی (قسمت پنجم)-رنگ قرمز

اوریگامی در طراحی اداری معماری

دیزاین دفتر اداری با رنگ قرمز

ویژگی طراحی ایستگاه های اداری خصوصی که ادای احترام به ماهیت عملکردی فضای اداری است می توانند متناسب با نیازهای کارمندان  به منظورایجاد یک فضای همکاری برای تعامل ، brain storm  و تبادل ایده تغییر یابند . تیم طراحی ATI برای کارکنانی که ساعتهای طولانی کار می کنند  صندلی های ارگونومیک طراحی کردند و اسایش و سلامتی را در اولویت  نظر گرفتند.

نورپردازی  و عایق بندی دفتر کار

وقتی نوبت به روشنایی  فضای اداری می رسد ، روشنایی ها  نور کافی ایجاد میکنند و  ویژگی های خاص طراحی را برجسته می سازند تا یک محیط جذاب و مولد ایجاد کنند. کف و پانل های صوتی نیز برای بهبود صدا ، کاهش آلودگی صوتی و تسهیل ارتباط بین کارمندان اجرا شده است.

نورپردازی دفتر کار

چشم انداز های آتی شرکت

دفتر مرکزی جدید ATI از تلاش و فداکاری آنها در چهار دهه گذشته و همچنین چشم انداز خلاقانه آنها برای آینده تجلیل می کند.

با توجه به ماهیت جهانی ATI در بسیاری از پروژه  ها راهکارهای تخصص ارائه می دهد و  این راه حل های مکمل کاربران فضا است و به طور منسجم نیازهای مشتری را با ملاحظات فنی ، تجاری ، نظارتی ، فرهنگی و زیست محیطی متعادل می کند.

ATI  شرکت معماری است که با ارائه انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان در طراحی های خود با استفاده از جدیدترین نرم افزارها و فن آوری ها می خواهد خود را از رقبا  متمایز کند.

 فلسفه اصلی آنها ایجاد راه حل های جهانی ، ابتکاری ، پایدار و مقرون به صرفه است. ATI متعهد است که از بالاترین استانداردها برای رفع انتظارات مشتریان خود بهره میگیرد.

تصاویر بیشتر دفتر کار معماری

اتاق جلسات اداری

آشپزخانه دفتر کار

سرویس بهداشتی اداری

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2523 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم