طراحی داخلی شرکت معماری Unispace

طراحی داخلی این شرکت معماری در لندن به کارکنان احساس غرور می دهد و با تمرکز بر همکاری و سلامتی در فضایی با احساس خانه محیط کاری مطلوبی ایجاد میکند.

Unispace  دفتر کار خود را توسط تیم  EMEA برای ایجاد بهترین فضای ممکن برای نیازهای شرکت در لندن ، انگلستان تکمیل کرد.

اهداف شرکت جدید Unispace 

در ابتدای سال ۲۰۲۰ ، تیم Unispace در لندن به مرکز جدیدی منتقل شد تا همکاری ، رفاه و بهره وری بهتر را امکان پذیر کند.

مالکین این شرکت معماری می خواستند یک مکان شاخص جدید ایجاد کنند که در آن کارمندان به کار خود افتخار کنند. در نهایت، فضای لازم برای ارائه بهترین کارهای خود به مشتریان در کنار مزایای یک محل کار آینده نگر را به نمایش بگذارند.

    

Unispace به عنوان دفترکار معماری که در زمینه استراتژی ، طراحی و ساخت و ساز تخصص دارد و  با استفاده از متدولوژی منحصر به فرد خود به عنوان یک مشتری با محیط کار جدید خود رفتار کرد.

در مرحله شروع طراحی، یک نظرسنجی از  کارمندان کل شرکت مشخص شد که تیم ها به فضایی نیاز دارند که بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند ، همکاری کنند و در نهایت بهره وری مثبت را افزایش دهند. برای دستیابی به این هدف ، تیم طراحی داخلی فضاهای انعطاف پذیر، شخصی سازی شده برای عادات کاری افراد Unispace ، با انواع چیدمان کاری الهام بخش، طراحی کردند تا همه بتوانند به شیوه خود کار کنند.

طبقات فضای اداری

این دفتر مرکزی جدید در دو طبقه (چهارم و پنجم) طراحی شده است ، شامل فضای رویدادهای همه جانبه ، اتاق رسانه ، مناطق همکاری فناوری ، ۱۸ اتاق جلسه ، منطقه بار ، آشپزخانه و کافه تریا است.

طبقات و اتاق جلسه دفتر

طراحی مدرن کفپوش یک رویکرد باز را برای ترویج گردهمایی همکاران ارائه می دهد.

طبقه چهارم  اداری به عنوان فضای اصلی کار طراحی شده بود و انعطاف پذیری را تشویق می کرد. Unispace برای اینکه بتواند در داخل و خارج از تیم خود کار کند ،به فضاهای و میزهای کاری در مدل های مختلف و غیر ثابت نیاز داشت تا همکاران می توانستند هر روز مکان جدیدی را برای سهولت همکاری و ایجاد روابط انتخاب کنند. 

هر میز برای ارتقاء وضعیت کاری بهتر قابل تنظیم  و منعطف طراحی شده تا توسط کاربر بسته به نیاز انتخاب شود. 

انعطاف پذیری 

تیم Unispace رشته های مختلف کاری را بدون مرز ترکیب کرده و موانع را در هم شکسته به طوری که ۷۷ درصد کارکنان این شرکت معماری روزانه از میزهای متفاوتی استفاده می کنند و به طور فعالانه ارتباطات جدیدی را در سراسر محیط کار ایجاد می کنند.

انعطاف پذیری در طراحی

در طراحی ادارای یک طبقه جداگانه برای میزبانی و معاشرت با مشتریان، از جمله بار ، اتاق سینما و سالن کار لوکس اختصاص داده شد. طبقه پنجم با در نظر گرفتن مشتریان Unispace ، با حس لوکس بودن و به منظور اعضای باشگاه طراحی شده است.

در حال حاضر طراحی داخلی شرکت طور یکپارچه  دعوت کنندگی و کار را ترکیب می کند و بهترین تعادل بین شادی و بهره وری را به حداکثر می رساند تا یک فضای به یاد ماندنی برای میزبانی مشتریان ، ارائه ، همکاری در پروژه ها و سرگرمی هنگام انجام کار ایجاد نماید.

همکاری در پروزه های شرکت

چشم انداز ها و تراس دفتر

ویژگی دیگر خیره کننده  در طراحی و دکورتاسیون دفترکار بیش از ۷۰۰۰ متر مربع تراس در فضای باز و چشم اندازهای زیباست که به مشتریان و همکاران این امکان را می دهد تا در یک فضا برای تجربه ای واقعاً بی نظیر گرد هم آیند.

تحریریه دکوبوم

منبع: officesnapshots

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • دارا سرمد مهر ۳۰, ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۹

    مقاله فوق العاده ای بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

2007 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم