طراحی داخلی شیرینی فروشی با نمای آجری خمیده

 طراحی  داخلی و نمای آجری منحصر به فرد این شیرینی  و شکلات فروشی  توسط استودیوی معماری Saransh  به عنوان  فروشگاه شیرینی KBM در هند طراحی  و اجرا شده است که در ان در نمای بیرونی از متریال آجر و با تمی مدرن و با شکلی خمیده و نرم  استفاده کرده است.

 میتوان گفت آجر یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای  طراحی نمای ساختمان است در ادامه با دکوبوم با ۴ دلیل اصلی که آجر را در میان بهترین گزینه ها قرار می دهد  همراه باشید….

دیگر مزایای نمای آجری:

-مقاوم در برابر حرارت برای کاهش احتمال آتش سوزی در فضاهای اداری و مسکونی
-کاهش آلودگی صوتی و نویز
-برای محافظت از آجر لازم نیست آجر رنگ شود
-هزینه کم

 در این پروژه نمای بیرونی ساختمان از بافت و شکل شیرینی های هندی الهام گرفته شده است  و آجرها به عنوان متریال اصلی در نما نقش ایفا میکنند.

طراحی داخلی شیرینی فروشی

لبه های نرم ساختمان با سبکی مدرن و تمی بازیگوش به جذابیت ساختمان کمک کرده تا در نهایت بتواند در بین محله های سفید و خاکستری معمول و رایج در خیابان های شهری هند بدرخشد.

نمای آجری شیرینی فروشی

فضای داخلی به عنوان یک گالری برای  نمایش شیرینی ها در نظر گرفته شده است که قصد دارد به عنوان زمینه ای خنثی برای  شیرینی های پر رنگ و لعاب  باشد و به محصولات امکان دیده شدن و تمرکز بیشتر بصری برای کاربران را ایجاد نماید.

 در واقع نمای فروشگاه به خصوص با ویترین  و درب آرک مانند شیشه ای به جذب و به داخل فضا کشیدن مخاطبین بیشتر کمک کرده و به محض ورود بدون حواس پرتی از دکوراسیون، تمرکز مشتری به محصولات و خرید جلب می گردد.

طراحی داخلی ساده و مدرن با بکارگیری رنگ سفید و با چیدمان مناسب شفافیت بیشتر و دید کامل به محصولات را در این فروشگاه ایجاد کرده است.

طراحی داخلی شیرینی فروشی

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3687 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم