طراحی داخلی ویلای مدرن

طراحی داخلی ویلای مدرن در کالیفرنیا توسط گروه معماران Brown Studio  به اتمام رسیده که الهام بخش خانه های اسکاندیناوی است. خانه به صورت تک طبقه و دارای سایدینگ فلزی است و در سطحی با نمای ۱۸۰ درجه ای با ویو اقیانوس قرار دارد.

فضای داخلی، با نور زیاد و با استفاده از فرم های ساده و خطوط شارپ طراحی شده است. در اتاق نشیمن، بخشی از دیوار با تورفتگی به سمت داخل مکانی برای قرارگیری تلویزیون و کنسولی ایجاد نموده است.

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

پلان داخلی خانه با طرحی باز فضاهای عمومی خانه شامل اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه را در یک فضای یکسان در خود جای داده و سقف چوبی به کار رفته در فضا به بلندتر نشان دادن ارتفاع و احساس خانه چوبی روستایی کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: طراحی ویلا مدرن

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

در طراحی داخلی ویلا یک دیوار شیشه ای کشویی قسمت های  عمومی خانه را به عرشه و استخر مشرف می کند و عرشه به عنوان نشیمن ثانویه، با صندلی، مبل و روشنایی مبله شده است.

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

در اتاق خواب مستر، یک پارتیشن شیشه ای حمام را مجزا ساخته  و قرارگیری حمام در پشت اتاق خواب فضایی ایجاد کرده تا در حین حفظ حریم و محرمیت ، مناظر اطراف از اتاق قابل رویت باشد و  در اتاق خواب چشم انداز خوبی را ایجاد نماید.

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

در دکوراسیون حمام دو  دوش و روشویی و وان حمام جداگانه قرار گرفته و در اتاق خواب دیگر، یک درب شیشه ای کشویی بزرگ به یک منطقه کوچک دارای فضای سبز کوچک گشوده می شود.

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

خانه شامل یک اتاق مهمان می باشد که در حال حاضر به منظور دفتر کار خانگی استفاده می شود پشت درب کشویی معلق یک حمام مجزا در نظر گرفته شده است در ادامه با تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید…..

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی  طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

طراحی داخلی خانه اسکاندیناوی

تحریریه دکوبوم

منبع:House Design

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4748 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم