طراحی دفاترکار سامسونگ برای طوفان فکری

گروه معماران MADA Design Factory طراحی دفاترکار سامسونگ را در منطقه تجاری مرکزی بانکوک، تایلند انجام شده است.

SAMSUNG یک نام تجاری شناخته شده است که طراحی داخلی و دکوراسیون  فضاهای اداری آن در کشورهای مختلف زبانزد و به نحوی خلاقانه  طراحی می شود این پروزه نیز  واقع در بانکوک – جاده ساتورن  به یک هدف کاربردی و جالب طراحی و اجرا شده است.

مدیر مالی و تیم مدیریت سامسونگ در طراحی دفاترکار سامسونگ رابه حوزه‌های همکاری برای الهام بخشیدن به کارمندان جهت کار تیمی خلاقانه نیاز داشتند و همچنین می‌خواستند به جای اتاق‌های جلسه، مراکز خلاقانه‌تری را به وجود آورند. مهمترین چیز قبل از شروع پروژه، طوفان فکری با هر تیم بود که همه تیم بتوانند درباره  مفهوم پیشنهادی نظرخواهی کرده و همدیگر را برای پیدا کردن راهکارها به بهترین حالت ممکن تعامل کرده و متقاعد سازند.

طوفان فکری شیوه ای است که توسط رهبران و مدیران به هنگام حل مشکلات پیچیده به کار گرفته می شود در واقع یک تکنیک خلاقیت فردی یا گروهی است که در طی آن، با جمع‌آوری فهرستی از ایده‌ها که خودبه‌خود توسط اعضا تولید می‌شود، برای رسیدن به جمع‌بندی در مورد یک مسئله تلاشهایی صورت می گیرد.

ایده طراحی سامسونگ بانکوک

 پس با این ایده، معماران  طراحی دفاترکار سامسونگ را با آوردن فرهنگ تایلندی  درطراحی فضااغاز کردند که نه تنها ویژگی های فرهنگی را وارد فضای اداری کرده بلکه در عین حال در یک فضای کاربردی، عناصر سرگرم کننده و شادی را در محل کار ایجاد نمایند معماران هویت ذاتی موجود در برند تجاری SAMSUNG را منعکس و با برخی از رنگ‌های مختلف بومی ترکیب  نمودند.

چالش کلی این پروژه ماهیت ساخت و ساز در شب و در تعطیلات آخر هفته به منظور رعایت ضرب الاجل پروژه بود. تلاش‌ها از سوی همه، به‌ویژه تیم سامسونگ، و شرکای تجاری از جمله پیمانکار، تامین‌کنندگان، تامین‌کنندگان مبلمان، مهندسان و صاحب پروژه انجام شد و فضاهای برای همکاری خلاقانه و برین استورم (طوفان فکری) با تنوع فضاها و به دقت طراحی شد.

گروه معماران آرل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بیش از ۱۰۰ شعبه ی سامسونگ (SAMSUNG) در تهران و بیش از ۲۰ شهرستان از جمله مشهد،اصفهان،تبریز،کرج،شیراز و … را به انجام رسانده است که از جمله می توان به دفاتر مرکزی سامسونگ در تهران و سایر شهرستانها اشاره کرد. 

تحریریه  دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2122 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم