فنگ شویی آسان اتاق خواب !

یک اتاق خواب خوب به سبک فنگ شویی اتاق خوابی است که جریان هماهنگی از انرژی مقوی، پرطراوت و احساسی را برمی‌انگیزد. یک اتاق خوب به سبک فنگ شویی اتاق خوابی است که شما را دعوت کرده، به داخل جذب می‌کند و به طور هم‌زمان شما را هیجان‌زده کرده و آرام می‌کند. بودن در داخل یک اتاق خواب خوب به سبک فنگ شویی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است، حال اینکه برای مدت کوتاهی به منظور یک چرت کوتاه در آنجا باشید و یا برای یک خواب شیرین شبانه .

از تلویزیون، کامپیوتر و یا تجهیزات ورزشی در اتاق خواب خود استفاده نکنید

هنگامی که این اشیاء در اتاق خواب حضور دارند، انرژی خوب فنگ شویی از بین می‌رود. علاوه بر ایجاد EMF های بلند (مضر برای سلامت شما)، این اشیاء انرژی کاری و استرس را به ارمغان می‌آورند و اساساً منحرف‌کننده‌ی حواس و ارائه‌دهنده‌ی اخبار بد برای رابطه‌ی شما (با خود و یا با شریک احساسی شما) هستند.

گاهاً پنجره‌ها را باز کنید و یا از یک تصفیه‌کننده‌ی هوا با کیفیت خوب استفاده کنید تا هوای داخل را تازه و پر از اکسیژن نگه دارید

همیشه به فکر کیفیت هوا در داخل اتاق خواب خود باشید. شما نمی‌توانید اتاق خواب خوبی به سبک فنگ شویی داشته باشید، اگر هوای تنفسی در آن کهنه بوده و پر از آلودگی باشد. لطفاً توجه داشته باشید که وجود گیاه در اتاق خواب در سبک فنگ شویی خوب نیست مگر اینکه اتاق خواب شما به اندازه‌ی کافی بزرگ بوده و گیاهان با فاصله‌ی دور از تخت قرار گرفته باشند.

عطرها نیز می‌توانند به تصفیه‌ی هوای اتاق خواب کمک کنند، اما از انتخاب عطرهای طبیعی (که دارای مشخصات شفابخش هستند) در مقابل عطرهای مصنوعی (که بیشتر سمی هستند) مطمئن باشید.

به سه مورد دستورالعمل سبک فنگ شویی برای تخت خواب خود دقت کنید:

  • دسترسی آسان از هر دو سمت را برای تخت خواب خود فراهم کنید.
  • دو پاتختی در کنار تخت داشته باشید (در هر سمت یک عدد).
  • از قرارگیری تخت در راستای مستقیم با در ورودی به اتاق خودداری کنید.

یک تخت خواب با ظاهری خوب و متعادل در ایجاد یک اتاق خواب کامل به سبک فنگ شویی بسیار اهمیت دارد. یک تشک خوب، یک تاج صلب و وسایل باکیفیت از الیاف‌های طبیعی نیز در ایجاد انرژی هماهنگ فنگ شویی بسیار اهمیت دارند.

از رنگ‌های ملایم برای دستیابی به تعادل خوب در سبک فنگ شویی در اتاق خواب خود استفاده کنید

یک دکور خوب برای اتاق خواب در سبک فنگ شویی، یک دکور متعادل است که بهترین جریان انرژی را برای خواب احیاکننده و بهبود جنسی ترویج می‌کند. بهترین رنگ‌ها برای اتاق خواب در سبک فنگ شویی، “رنگ‌های پوست” هستند و میدانیم که رنگ پوست انسان از سفید کم رنگ تا قهوه‌ای شکلاتی متنوع است. از این محدوده‌ی رنگی استفاده کنید که برای دکور اتاق خواب شما بهترین عملکرد را خواهد داشت.

آثار هنری اتاق خواب خود را آگاهانه انتخاب کنید، زیرا تصاویر دارای انرژی بسیار قدرتمندی هستند

بهترین توصیه‌ی فنگ شویی برای انتخاب آثار هنری، انتخاب تصاویری است که می‌خواهید وقوع آن را در زندگی خود مشاهده کنید؛ شما تصاویری را می‌خواهید که دارای انرژی قوی، شاد و زیبایی باشند. مگر اینکه بخواهید ناراحت و تنها باشید، از تصاویر ناراحت و منزوی در اتاق خواب خود استفاده نکنید. بهترین هنر برای اتاق خواب تصاویری هستند که مربوط به احساسات عشق، روابط خوشحال، بهبود بدن و صمیمیت باشند.

در اتاق خواب خود از چندین سطح نورپردازی استفاده کنید، و یا از یک تیره کننده‌ی لامپ استفاده کنید تا انرژی نور را تنظیم کنید

نورپردازی خوب و مناسب بسیار مهم است، زیرا نور در جایگاه اول تقویت قرار دارد و یکی از قوی‌ترین تجلی‌های انرژی است. شمع‌ها بهترین نورپردازی‌های اتاق خواب در سبک فنگ شویی هستند، زیرا نه تنها انرژی را پاک می‌کنند، بلکه فضایی صمیمی، گرم و شفابخش نیز به وجود می‌آورند. در هنگام خرید شمع، مطمئن شوید که شمع‌های شما عاری از مواد غیر طبیعی باشند.

در طول شب تمامی درهای اتاق خواب را بسته نگه دارید، درهای کمدها، درب حمام اختصاصی و یا در اتاق

این کار به شما کمک می‌کند تا قوی‌ترین جریان انرژی را برای تقویت سلامت خود در کنار سلامت رابطه‌ی شما، داشته باشید. تمیز و مرتب نگه داشتن کمد در اتاق خواب هر چه بیشتر احساس صلح و آرامش را در اتاق خواب شما ایجاد می‌کند. تعامل مابین درها و پنجره‌ها را در اتاق خواب خود درک کنید و مطمئن شوید که انرژی از اتاق خواب شما به بیرون نمی‌رود، بلکه در درون اتاق باقی مانده و قوی‌تر می‌شود.

برای نتیجه گیری می توان گفت ایده‌ی یک اتاق خواب کامل به سبک فنگ شویی ممکن است تصاویر متفاوتی را در افراد مختلف به وجود آورد، اما همگی آن‌ها یک چیز مشترک دارند – لذت بردن و رویاپردازی به عنوان کلمات کلیدی. در یک اتاق خواب خوب به سبک فنگ شویی، هر آیتم، هدف روشنی از عشق، شفابخشی و آرامش را بازتاب می‌کند.

اگر اتاق خواب شما از یک اتاق خواب خوب به سبک فنگ شویی بسیار فاصله دارد، نا امید نشوید. از چیزهای کوچک شروع کنید و بدانید که با گام‌های استوار و برنامه‌ای روشن، به زودی اتاق خوابی زیبا ایجاد خواهید کرد که شما را با انرژی دوست‌داشتنی و عالی فنگ شویی همراه می‌کند.

تحریریه دکوبوم

منبع:thespruce

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4555 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم