مزایا و معایب مبلمان سفید در دکوراسیون نشیمن

اگر به فکر خرید مبلمان سفید هستید، مزایا و معایب انتخاب این رنگ را به شما خواهیم گفت. طبیعی است که شک داشته باشید، به خصوص به دلیل اهمیتی که  مبلمان در دکوراسیون نشیمن دارند بنابراین در این مقاله می خواهیم مزایا و معایب اصلی مبلمان سفید رنگ را بیان کنیم تا بتوانید هر آیتم را را کاملا بسنجید و تصمیمی آگاهانه و مطمئن بگیرید.     

با خبر خوب شروع می کنیم! داشتن مبل سفید مزایای بیشتری نسبت به معایب دارد که  می تواند مربوط به احساسات ناشی از این رنگ باشد که بر اساس روانشناسی رنگها ، به جنبه های مثبتی مانند آرامش و پاکی مربوط می شود اما  نکته قابل توجه این است که بسته به سبک زندگی هر خانواده با اینکه تعداد ایتم های معایب کمتر از مزایا  هستند اما یک عیب ممکن است تاثیر قابل توجه تری بر زندگی یک خانواده نسبت به خانواده دیگر داشته باشد پس برای تصمیم گیری درست درباره خرید و انتخاب مبلمان سفید برای دکوراسیون نشیمن در ادامه با دکوبوم همراه باشید….

مزایای مبلمان سفید  در نشیمن خانه

 ایجاد نقطه کانونی روشن

مبل های سفید رنگ یک مزیت بزرگ دارند و آن این است که مهم نیست که کجای نشیمن در دکوراسیون خانه قرار گیرند به هر حال میتوانند ، یک نقطه کانونی روشن در دکور منزل ایجاد کنند و درخشندگی بیشتری  را در سراسر اتاق ساطع کنند به همین دلیل است که در اتاق‌های با رنگ تیره تر مبل‌هایی با رنگ روشن بیشتر توصیه می شود زیرا مبلمان روشن به عنوان آینه ای عمل کند که پرتوهای نور را در آن اتاق می تاباند.

مبلمان سفید برای تمام فصول کار می کند!

یک مبل سفید جاودانه است، که یک مزیت دکوراسیونی بزرگ است. با این حال، نقطه ضعف آن این است که قیمت آن را کمی بالاتر از مبل های رنگارنگ دیگر می کند.

در هر صورت، نکته اصلی این است که مبل سفید این مزیت را دارد که می تواند به خوبی با هر فصل سازگار شود و می توانید یک مبل سفید را به روشی ساده مانند افزودن کوسن نو کنید

منظور از تجدید مبل این است که هر زمان که بخواهید می توانید دکوراسیون خود را تغییر دهید. چه مزیت بزرگی! فقط باید لوازم دکوری و اکسسوری های را به تناسب تغییر دهید و مبل سفید مانند بومی سفید با هر تغییری سازگار خواهد شد.

 یک مبل سفید به خوبی با همه چیز ترکیب می شود. با هر رنگی  کار می‌کند، پس ادامه دهید و مبل سفید خود را به روشی ساده نوسازی کنید. منظور فقط تعویض کوسن نیست، بلکه فرش، پرده ، لامپ و سایر اشیاء تزئینی نیز میتواند باشد.

مبل سفید قدیمی نمی شود.

مبلمان سفید از مد نمی افتد و تقریباً با تمام سبک های تزئینی مانند مینیمال، نوردیک ، مدرن، وینتیج و صنعتی سازگار است که این یک مزیت از نظر اقتصادی است در واقع یک سرمایه گذاری اولیه است که می تواند چندین سال به شما خدمت کند و همیشه مد خواهد بود.

برای اتاق های کوچک بسیار مناسب است.

هنگامی که یک اتاق کوچک دارید، باید به گزینه های دکوراسیونی فکر کنید که این فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد. در این کار، رنگ سفید بهترین رنگ است، به خصوص اگر رنگ سفید را روی دیوارها هم داشته باشید.

بزرگترین عیب مبلمان سفید در نشیمن خانه :

سفید جاذب آلودگی ها

بزرگترین نقطه ضعف رنگ سفید به خصوص برای مبلمان نشیمن که کاربردی تر هستند این است که یک آهنربای جاذب برای خاک و آلودگی است. بسیاری از مردم  با توجه به سبک زندگی خود این فکر را کنار می گذارند، اما توجه به آن مهم است. احتمال زیادی وجود دارد که با نوشیدنی، قهوه یا پنجه های حیوان خانگی و یا بازی کودکان کثیف و رنگی شود .

هزینه بالاتر

در کل مبلمان سفید در برخی سبک ها کمی گرانتر از مبلمان رنگی در بازار هستند  و این تا حدودی عیب محسوب می شود  که در کنار جذب الودگی میتواند مشکل ساز شود البته با پیشرفت متریال های در دکوراسیون داخلی روکش ها یا پوشش های خاصی وجود دارد که آب یا مایعات را دفع می کند. بنابراین این عیب با کمی هزینه  و یا تغییر در نوع استفاده  قابل حل است.

 تحریریه دکوبوم

منبع: decortips

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2614 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم