با تغییر فصل و آمدن بهار گل ها در حال ظهور هستند و جهان دوباره رنگارنگ تر از قبل به نظر می رسد برای آغاز فصلی شاد و پرنعمت دردکوراسیون نیز بهتر است از طبیعت جذاب الهام بگیرید وقت آن رسیده است تا پارچه های سنگین و لوازم جانبی تیره را بیرون بیاورید و با اقلام سبک تر و روشن تر جایگزین کنید با دکوبوم با ایده های دکوراسیون بهاری همراه باشید….

رنگ های روشن

بهار زمان تولد دوباره و تجدید دکوراسیون داخلی و خارجی منزل است، برخی از رنگ های تیره را که در زمستان بسیار گرم و دنج بوده با رنگ های روشن تر جایگزین کنید و شادابی و روشنی و رنگ های شاد و روشن را به دکوراسیون بیافزایید.


گل ها و گیاهان طبیعی

 برای دکوراسیون بهاری از گل ها برای طراوت بخشیدن به سطوح و اتاق های ساده استفاده کنید استفاده از گل های طبیعی نمودی از بهار و شادابی است که می توانید در گلدان های کوچک بر روی میز ها یا لبه پنجره ها و یا کف زمین در گوشه های دنج از آن استفاده کنید.


پارچه های سبک تر

پارچه های سنگین زمستانه مثل پشم، خز مصنوعی و ضخیم را کنار بگذارید و آنها را با پارچه های سبک در رنگ های روشن و الگوها و طرح های جذاب جایگزین کنید. این امر را می توانید برای روبالشی ها، کوسن، پرده و یا پارچه های رومبلی استفاده کنید.

رنگ آمیزی اتاق ها

از تعطیلات آخر هفته خود استفاده کنید و با رنگ های جدید و شاد و یا با استفاده از طرح های رنگارنگ و گل های زیبا دیوارها را نقاشی کنید این کار تغییر بسیار بی نظیر و چشمگیری در دکوراسیون ایجاد می کند و پویایی ، طرح و رنگ را به فضا می افزاید برای اطمینان می توانید رنگ های مختلف را روی دیوار تست کنید و بعد برای کل دیوارها رنگ مناسب را به کار ببرید.


تعویض پرده ها

برای دکوراسیون بهاری پارچه های سنگین خود را با پرده ها و سایه های رنگی و خنک تر جایگزین کنید نور را بیشتر وارد فضا نمایید و فرصتی برای باز کردن پنجره ها و استفاده از هوای خوب بهاری ایجاد کنید از تورها استفاده کنید و در صورت مشرف بودن از زیر پرده ای برای گرفتن دید و محرمیت کمک بگیرید. نور علاوه بر شادابی و روح بخشی به فضا افسردگی را کاهش داده وجلوه بیشتری به رنگ ها می بخشد.


به روز رسانی اکسسوری ها

برای اقلام دکوری و اکسسوری ها در فصل بهار می توانید از شومینه که در این فصل غیر قابل استفاده است بهره گیرید و سعی کنید بعضی از لوازم جانبی سنگین خود را (مانند جعبه چوب تیره و شمعدان برنج) با گلدان های شیشه ای و اکسسوری های رنگی و شمع های دکوری و یا سبدهای حصیری جایگزین کنید.


تحریریه دکوبوم
منبع: Home Decor for Spring

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

مشاهده نظرات

آخرین مطالب

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

11 ساعت پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

5 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

1 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

2 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش