راهنمای خرید صندلی براساس ارتفاع

انواع مدل های صندلی در بازار موجود هستند و بسته به نیاز، کاربردی متفاوت دارند اما برای خرید صندلی یکی از بهترین راه ها دسته بندی صندلی ها بر پایه اندازه ارتفاع آن هاست.

صندلی های خانگی از اجزا مهم مبلمان منزل محسوب می شوند صندلی های تکی ایده آل برای کناره های فضا و گوشه های دنج منزل هستند میتوانید از آن ها در کنار کتابخانه به جای نیمکت درکنار درب ورودی و یا بین مبلمان نشیمن برای تعداد مهمانان بیشتر استفاده کنید حتی صندلی های جمع و جور و راحت تر را می توان به اتاق های کار و مطالعه و حتی در کنار پنجره اتاق خواب برای تماشای یک منظره صبحگاهی انتقال داد از این جهت در فضاهای کوچک و آپارتمان ها نه تنها فضای زیادی را هدر نمیدهند بلکه به عنوان  المانی کمکی در کل دکوراسیون نقش ایفا می کنند.

متریال به کار رفته درانواع مختلف صندلی های خانگی ممکن است تماما از چوب، پارچه، چرم، پلاستیک ، فلز یا ترکیبی از آنها استفاده شده باشد و می تواند متریال ها بسته به کاربرد در فضای آشپزخانه، نشیمن، اتاق مطالعه، اتاق کودک، تراس و حیاط منزل متغیر باشد. در ادامه با چهار نوع صندلی رایج با  وبسایت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم همراه باشید…..

صندلی بار :

 این صندلی با ارتفاع نزدیک به ۸۰ سانتی متری و بیشتر با قابلیت تغییر ارتفاع برای قرارگیری کنار میزهایی با ارتفاع حدودا یک متر مناسب می باشد.

صندلی کانتر :

ارتفاع صندلی کانتر یا اپن آشپزخانه معمولا بین ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر است و ارتفاع آن ها برای استفاده آسان از سطح کانتر مناسب می باشد.

صندلی غذاخوری:

ارتفاع استاندارد صندلی های غذاخوری معمولا حدود ۴۵ سانتی متر است و برای میز های غداخوری استاندارد با ارتفاع ۷۰ تا ۷۵ سانتی متر تعریف شده است برای انتخاب بهترصندلی برای میز غذاخوری این مطلب را بخوانید:

راهنمای دکوبوم برای انتخاب صندلی میز غذاخوری

صندلی استراحت:

برای خرید صندلی فراموش نکنید صندلی های با ارتفاع های کمتر از حد نرمال و نزدیک به زمین برای استراحت و مطالعه در گوشه ای دنج توصیه می شوند و همینطور می توان برای کنار میز نیز از آنها استفاده کرد.

کاربران عزیز دکوبوم می توانید با توجه به کاربری و نیازهای خود، از تخصص و دانش مجموعه دکوبوم بهرمند شوید، برای اطلاعات بیشتر و یا  جهت خرید انواع صندلی اداری و مبلمان خانگی با فروشگاه دکوبوم از طریق شماره تماس زیر در ارتباط باشید:
تلفن تماس : ۰۲۱۲۲۷۳۹۴۹۰ 

تحریریه دکوبوم

منبع: آرل

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4298 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم