امروزه زندگی در شهرهای پرجمعیت به همراه تکنولوژی، سبک زندگی متفاوتی را برای افراد ایجاد کرده است و اشتغال به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر جامعه، سمت و سوی زندگی را برای کارمندان با ایجاد استرس و فشار کاری تغییر داده است. در واقع کارمندان بیشتر زمان خود را بهصورت روزانه در فضای کاری سپری کرده و عوامل متعددی بر عملکرد آنها در دفاتر کار و در نهایت بر زندگی شخصی ان ها تاثیر می گذارد. تاثیرات منفی حاصل، سبب ایجاد بسیاری از مشکلات، بیماریها و از سوی دیگر کاهش کیفیت کار و افت بازدهی کارمندان میشود.
مدیران و موسسان شرکتهای بزرگی مانند گوگل با تاکید بر تغییر سبک زندگی و ارتقاء محیط کار، نقش طراحی متناسب فضای اداری و تاثیرات عمیق آن را بر کیفیت کار کارمندان خود به وضوح دریافتهاند و با معماری هوشمندانه در شرکتهای خود فضایی بسیار پویا خلق کرده و راندمان بالاتری را منطبق بر منافع شرکت و کارمندان ایجاد میکنند.
در ادامه با دکوبوم با مشاهده نمونه ایده های خلاقانه از مکان های طراحی شده برای استراحت کارمندان در فضاهای اداری همراه باشید….
تحریریه دکوبوم
منبع: pinterest
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…