امروزه زندگی در شهرهای پرجمعیت به همراه تکنولوژی، سبک زندگی متفاوتی را برای افراد ایجاد کرده است و اشتغال به عنوان یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر جامعه، سمت و سوی زندگی را برای کارمندان با ایجاد استرس و فشار کاری تغییر داده است. در واقع کارمندان بیشتر زمان خود را بهصورت روزانه در فضای کاری سپری کرده و عوامل متعددی بر عملکرد آنها در دفاتر کار و در نهایت بر زندگی شخصی ان ها تاثیر می گذارد. تاثیرات منفی حاصل، سبب ایجاد بسیاری از مشکلات، بیماریها و از سوی دیگر کاهش کیفیت کار و افت بازدهی کارمندان میشود.
مدیران و موسسان شرکتهای بزرگی مانند گوگل با تاکید بر تغییر سبک زندگی و ارتقاء محیط کار، نقش طراحی متناسب فضای اداری و تاثیرات عمیق آن را بر کیفیت کار کارمندان خود به وضوح دریافتهاند و با معماری هوشمندانه در شرکتهای خود فضایی بسیار پویا خلق کرده و راندمان بالاتری را منطبق بر منافع شرکت و کارمندان ایجاد میکنند.
در ادامه با دکوبوم با مشاهده نمونه ایده های خلاقانه از مکان های طراحی شده برای استراحت کارمندان در فضاهای اداری همراه باشید….
تحریریه دکوبوم
منبع: pinterest
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…