تاثیر طراحی دیوار نشیمن در دکوراسیون داخلی خانه (قسمت دوم)

دیوارها در نشیمن پیش زمینه ای عالی برای نمایش دیگر مبلمان هستند. طراحی هدفمند آن ها جلوه ویژه ای به خانه شما می دهد. این دیوارها بستر مناسبی برای نمایش آثار هنری و یا قرار گرفتن عناصری مانند تلوزیون هستند. در تصاویر انواع طراحی های دیوار نشیمن را می توانید مشاهده کنید.

دیوار طرح دار با بافت متراکم از قطعات کوچک مربعی تشکیل شده که دارای رنگ بندی گوناگونی است. رنگ های گرم در کنار رنگ های تیره و زغالی ترکیب مناسبی را ایجاد کرده اند و پویایی و تحرک را به فضا آورده اند.

پنل های سه بعدی به سبک ارت دکو به خوبی در این فضا به کاربرده شده اند. طرح ساده و مینیمال این قطعات تکمیل کننده دکوراسیون داخلی این فضا هستند.

در این طراحی نورهای گرم در کنار رنگ تیره دیوار جذابیت فوق العاده ای را به وجود آورده است. مبلمان سفید مدرن به خوبی در این فضا به نمایش درآمده اند.

زیبا و طبیعی! در این طراحی از سنگ های یکسان برای نشیمن و آشپزخانه استفاده شده است. خطوط افقی این سنگ ها مناسب با چوب های آشپزخانه می باشند.

در این طراحی بافت ها همانند موج دریا و شن های ساحل می باشند. جذابیت بصری فوق العاده این بافت در پس زمینه کمد براق سفید رنگ هر بیننده ای را متحیر می کند.

ترکیب چوب و بتن به در این طراحی استفاده شده است. نفوذ صنعت و مدرنیته را می توان در طراحی های داخلی همانند این تصویر مشاهده کرد. بافت دیوار با رنگ های خنثی مبلمان به خوبی هماهنگ می باشد.

دیوارهای شش ضلعی سیاه و سفید در این طراحی هماهنگ با رنگ مبلمان می باشند. پنل های چوبی برای ایجاد کنتراست با ترکیب تک رنگ سیاه و سفید و آوردن گرما در محیط به کاربرده شده اند. هرکدام از این پنل ها بومی برای به نمایش گذاشتن آثار هنری هستند.

در این دیوار بافت های عمودی باعث بلندتر دیده شدن فضا می شوند. ریتم عمودی این بافت باعث ایجاد تحرک و پویایی شده است و نورپردازی نقطه ای بر روی این بافت فضا را از یکنواختی بیرون آورده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post
تحریریه دکوبوم

آخرین مطالب

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

3 روز پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

1 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

2 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

3 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش