تخته سیاه در دکوراسیون منزل

اگر در دکوراسیون داخلی منزل احساس نیاز به تغییر دارید و یا از سبک های قدیمی و طرح ها و رنگ های عمومی موجود در بازار برای دیوار منزل خسته شدید و به دنبال اضافه کردن چیزی جدید و متفاوت برای دکوراسیون منزل هستید یکی از بهترین ایده های متفاوت  استفاده از تخته سیاه های گچی در همه یا قسمتی از دیوارهای منزل می باشد که با وجود کم هزینه بودن تمی بسیار متفاوت در فضا ایجاد می کند و دکوراسیون را به کلی تغییر می دهد.

بر روی این دیوارهای کاربردی  می توانید نقاشی، لیستی از مواردی که فراموش می کنید یا جملات مورد علاقه یا انگیزه دهنده و یا پیغام های خود را یادداشت نمایید .

نحوه استفاده از این تخته ها در قسمت های مختلف منزل و در ابعاد مختلف بسته به زیبایی فضا و نیاز و سلیقه  کاربران می تواند متغییر باشد  اما فراموش نکنید بهتر است از آن به دلیل تیرگی در همه دیوارها استفاده نکنید زیرا جذابیت را کمتر کرده و چشم نوازی آن در قسمت های کوچکتر و دیوارهای کمتری از منزل اثربخش تر خواهد بود.

تخته سیاه، سبکی متفاوت را به منزل اهدا کرده و با استفاده از مدادهای گچی موجود در بازار که گرد گچ کمتری را  برای جلوگیری از آسیب های تنتفسی و جسمانی  در فضا پخش می کنند می توانند به انتخابی بی عیب و نقص تبدیل شود در ادامه برای مشاهده تصاویری الهام بخش از کاربرد این دیوار ها با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع:homesthetics

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • آرمیتا محمودی آذر ۲۳, ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۱

    طرح تخته سیاه در دکوراسیون بسیار زیبا و دلنشین هست .

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

5811 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم