ترندهای تزئین و دکوراسیون کریسمَس ۲۰۱۹-۲۰۲۰

کریسمَس یا نوئل جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زادروز مسیح برگزار می‌شود و استفاده کردن از رنگ هایی همانند قرمز و سفید و طلایی برای چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه در این ایام از گذشته بسیار مرسوم بوده است.

برای دکوراسیون کریسمس به دنبال چیزی جادویی، منحصر به فرد و تغییر دهنده هستید؟ عموم مردم معتقدند که کریسمس جادویی است پر از شگفتی ها و نور اما ممکن است برای طراحان ودکوراتورها چیزی بیشتر از تعطیلات و سرگرمی مفرح باشد، سحر و جادو با بو و طعم رنگ ها، نور، خاطرات و انتظارات …. با استفاده از اکسسوری ها و چیدمان متناسب !

روند طراحی و دکوراسیون برای کریسمس امسال غالبا غنی است در ادامه با بررسی آثار طراحان مشهور و کاتالوگهای معتبر، برای پیشنهادهای مرسوم دکوراسیونی کریسمس امسال با دکوبوم همراه باشید…..

تزئینات کریسمس امسال سرشار از متریال ها و عناصر طبیعی با شعار “کمتر است بیشتر” سادگی ، زیبایی سبک مینیمال و گاهی رنگ های جسورانه و جذاب به همراه رنگ های آبی تیره، خاکستری، قهوه ای و سبز جنگلی کلاسیک را به ارمغان می آورد.

از سوی دیگر استفاده از فلزات امسال بسیار پر کاربرد است و ترکیبی از رنگ های جسورانه با عناصر فلزی نیز مرسوم است. رنگ های زنگ زده با تناژ های قرمز، نارنجی و قهوه ای، انتخابی غیر متعارف، اما گرم و ایده آل برای این تزئینات محسوب می شود.

استفاده از رنگ های تیره و کثیف ممکن است یک انتخاب جسورانه باشد به ویژه در مقایسه با ترکیبات سفید و نقره ای از روند سال های گذشته این تغییرات بیشتر به چشم می آید.

عناصر طبیعی، سبزی های سنتی موجود در طبیعت ، چوب خام و گیاهان و کاج های طبیعی را فراموش نکنید و با ترکیب اکسسوری ها و نورها و عناصر تزئینی در کنار این عناصر طبیعی سبکی منحصر به فرد به فضا ببخشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

روش ‌های کاهش هزینه در طراحی و ساخت ویلا + نکات مهم

هنگام طراحی خانه، مشکل رایجی وجود دارد که در آن برآوردها ارائه می‌شود و پروژه…

3 روز پیش

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

1 هفته پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

2 هفته پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

3 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

3 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

4 هفته پیش