تغییر دکوراسیون پاییزی

وقتی صحبت از تغییرات فصلی می شود ،برای تغییر دکوراسیون به راحتی می توانید در دام  و وسوسه خرید وسایل برای دکوراسیونی جدید قرار بگیرید تا فضای خود را زیبا و مطابق فصل کنید.

در تلاش برای به حداقل رساندن هزینه ها ، ما به متخصصان مراجعه کردیم تا بپرسیم چه راههای کوچک و مقرون به صرفه ای را پیشنهاد می کنند که خانه خود را برای روزهای سردتر و داشتن خانه ای دنج تر آماده کنید با دکوبوم همراه باشید…..    

۱- لایه های پاییزی اضافه کنید

یکی از روش های مورد علاقه طراحان برای تغییر دکوراسیون از تابستان به پاییز است از طریق لایه بندی است حتی افزودن یک لایه بر روی لایه های تابستانی قبلی  می تواند احساس آرامش را بدون نیاز به تزئین مجدد کل فضا تشدید کند.

میتوانید قطعاتی را که دارای رنگ های پاییزی مانند تنالیته نارنجی و قهوه ای و یا افزودن پارچه های ضخیم تر و شال مبل را برای ایجاد  احساس پاییز به همان دکور قبلی اضافه کنید.

ترندهای پاییزی در دکوراسیون منزل

۲-بوی پاییز

تغییر دکوراسیون خانه به حالت پاییزی لازم نیست فقط بصری باشد و این تغییر می تواند از طریق بو نیز اتفاق بیفتد.  زیرا تاثیری که بو روی افرادی که وارد خانه شما می شوند می گذارد ، نقطه شروع هرگونه احساس پاییزی است میتوانید از عود ها یا شمع های متناسب با پاییز استفاده کنید به دنبال رایحه های گرمتر و تندتر باشید.

۳-هنرهای دیواری

حلقه گل پاییزی راهی آسان برای افزودن تغییر دکوراسیون پاییزی به خانه است.

طراحان داخلی معتقدند یکی دیگر از راه هایی که باعث می شود فضا گرمتر به نظر برسد و بهترین راهکار برای افزودن رنگ، الگو یا بافت جدید بدون نیاز به تغییرات بزرگتر افزودن آثار هنری است حتی اگر گل های پاییزی در دسترس با وسایل موجود در خانه، ایده های  DIY را با استفاده از رنگ ها و مواد الهام گرفته از پاییز خودتان بسازید.

دکوراسیون پاییزی آسان و ارزان!

۴- گیاه و برگ های پاییزی

برگ های پاییزی و طبیعی با تغییرات دکوراسیونی کوچک اغلب می توانند بیشترین تأثیر را در یک فضا داشته باشند ، زیرا شما می توانید رنگ ها ، بافت ها و الگوها را در مقیاس کوچکتر وارد فضا کنید  یکی از بهترین روش ها برای انجام این کار استفاده از شاخ و برگ های خشک شده و یا انچه در شهر پیدا می کنید و زیبا به نظر می رسد است.

طیف رنگ های گیاهان پاییزی و برگ های  خشک شده میتواند احساس بسیار خوبی در فضا ایجاد کند گویی پاییز و طبیعت بیرون به خانه آورده شده!

فراموش نکنید پارچه های گلدار فقط برای بهار/ تابستان نیستند اگر دسترسی به گیاهان ندارید می توانید آثار هنری دیجیتالی را با قیمت بسیار مقرون به صرفه چاپ کنید. یا نقوش گیاهان پاییزی را وارد فضا کنید!

۵-اکسسوری هایی را اضافه کنید که چندمنظوره و عملکردی باشند

برای تغییر دکوراسیون پاییزی  به خصوص در نشیمن منزل میتوانید کوسن و بالشتک هایی را اضافه کنید اگر از ترکیب رنگ ها یا نقوش پاییزی استفاده کنید این تاثیر دو برابر خواهد شد همینطور میتوانید برای شب های سرد از شال مبل  و پتوها استفاده کنید و یا فرش مخمل و یا چرمی و گرم خود را که تابستان به انبار انتقال داده بودید  برای گرم ماندن پاها به جلو مبلمان نشیمن انتقال دهید!

کوسن ها و بالشتک های پاییزی در دکوراسیون

۶-فضای بیرونی خانه را تغییر دهید

اوایل پاییز بهترین زمان برای استفاده بیشتر از فضای باز است پاییز بهترین زمان برای لذت بردن از هوا در نقطه ای دنج خارج از منزل است.

مکانی عالی برای آرامش با دوستان و خانواده به شکلی صمیمی در حالی که از دمای خنک پاییز لذت می برید سبدها با پتوهای گرم و کوسن ها ، شمع،شومینه و … می تواند این زیبایی و احساس خوب را چندبرابر کند.

به محض سردتر شدن فضا جایی دنج درون خانه برای انتقال گیاهان به درون خانه درست کنید و همین انرژی را به جای فضای بیرونی در درون خانه ایجاد کنید.

تحریریه دکوبوم

منبع :thespruce

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2338 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم