طراحی داخلی این فروشگاه در اسپانیا به عنوان نخستین فروشگاه مفهومی برای ناشر معروف کتاب های آموزشی اسپانیایی، طراحی و اجرا شده است.
این فضا با ویژگی های دارای تمایزی به ویژه نسبت به هنر پایه ریزی شده است و به وسیله تصاویر و زیبایی شناسی و پالت های رنگ های به کار رفته در برند جذابیت ایجاد نموده است.
در فرآیند طراحی مفهومی فروشگاه طراحان آزادی عمل زیادی داشتند و طبق خواسته کارفرما یا ناشر سعی نمودند خواسته های او را برآورده سازند.
این فروشگاه واقع در مرکز والنسیا در فضایی به متراژ بیش از ۲۰۰ متر مربع با مولفه های تفریحی و تعاملی برای جذاب بازدیدکنندگان طراحی شده است ورودی های بزرگ، با نشانه های زرد و آبی روشن طراحی شده، بازدیدکنندگان به اصطلاح به”تونل رنگ” وارد می شوند و تجربه فضایی پر ماجرا و متفاوتی را تجربه می کنند.
هر کدام از مجموعه های نشریات دارای حوزه ای است که در آن به منظور تشویق و تعامل با مردم سعی شده تا بهترین نحوه نمایش ممکن را با ارائه ای جذاب ایجاد کند.
این فروشگاه جدید قابلیت های تعاملی و جذاب زیادی را برای هر دو نسل کودک و بزرگسالان ایجاد می کند علاوه بر آن سبب می شود که فروشگاه برای بازدیدکنندگان هم به روش سنتی و هم به صورت دیجیتال کاربردی باشد و این موضوع سبب شده تا انتشاراتی پویا و در حال رشد و جهشی به سوی آینده محسوب شود.
تحریریه دکوبوم
منبع: archilovers
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…