اولین شعبه انحصاری این برند در شنژن ساخته شده بود. جشن ۷ ساله تاسیس این برند برگزار شده است و فضای داخلی توسط Domani طراحی شده است که بردارنده حس توهم و خیال و دید بصری پیچیده است.
طراحی بزرگ قرمز رنگ در سراسر فضا،نشانگر یک اثر هنری منحصر به فرد در عین حال خشن و وحشی است با این وجود میتواند القاء کننده دید مثبت باشد.نکته ی دیگری که میتوان به ان اشاره کرد این است که این اثر هنری نشان دهنده ی حرف اول نام برند (R) است.
اثرهنری با شکل هندسی خاص،که در ترکیب دکوراسیون داخلی قرار گرفته است،در این دکوراسیون از ترکیب رنگ قرمز با رنگ مشکی استفاده شده است.رنگ قرمز نماد هیجان،انرژی است در حالی که مشکی نمادی از زمین محکم و توزیع آرامش در این دکوراسیون است.ترکیب قرمز و مشکی و قرارگیری این دورنگ کنارهم،تعادل مناسبی ایجاد کرده است.در این طراحی احساس جریان یافتن خون در فضا ایجا شده است.
در طراحی این پروژه،از یک دیوار مشکی،با کمد های لباس برای نمایش لباس ها و همچنین به عنوان طراحی و دیزاین دیوار استفاده شده است.که امکان توسعه دادن فضا را افزایش می دهد.صندوق زیر اثر هنری و با سیمان ساخته شده است.رنگ قرمز و سفید به عنوان رنگ های اصلی،تاثیر زیادی درایجاد محیطی آرام و گرم دارد.
این برند به عنوان پیشگامان طراحی و دوخت لباس،فعالیت دارد. هدف اصلی در طراحی داخلی این برند،نشان دادن بی باکی و شجاعت آن است.
تحریریه دکوبوم
منبع:interiorzine.com
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…