اولین شعبه انحصاری این برند در شنژن ساخته شده بود. جشن ۷ ساله تاسیس این برند برگزار شده است و فضای داخلی توسط Domani طراحی شده است که بردارنده حس توهم و خیال و دید بصری پیچیده است.
طراحی بزرگ قرمز رنگ در سراسر فضا،نشانگر یک اثر هنری منحصر به فرد در عین حال خشن و وحشی است با این وجود میتواند القاء کننده دید مثبت باشد.نکته ی دیگری که میتوان به ان اشاره کرد این است که این اثر هنری نشان دهنده ی حرف اول نام برند (R) است.
اثرهنری با شکل هندسی خاص،که در ترکیب دکوراسیون داخلی قرار گرفته است،در این دکوراسیون از ترکیب رنگ قرمز با رنگ مشکی استفاده شده است.رنگ قرمز نماد هیجان،انرژی است در حالی که مشکی نمادی از زمین محکم و توزیع آرامش در این دکوراسیون است.ترکیب قرمز و مشکی و قرارگیری این دورنگ کنارهم،تعادل مناسبی ایجاد کرده است.در این طراحی احساس جریان یافتن خون در فضا ایجا شده است.
در طراحی این پروژه،از یک دیوار مشکی،با کمد های لباس برای نمایش لباس ها و همچنین به عنوان طراحی و دیزاین دیوار استفاده شده است.که امکان توسعه دادن فضا را افزایش می دهد.صندوق زیر اثر هنری و با سیمان ساخته شده است.رنگ قرمز و سفید به عنوان رنگ های اصلی،تاثیر زیادی درایجاد محیطی آرام و گرم دارد.
این برند به عنوان پیشگامان طراحی و دوخت لباس،فعالیت دارد. هدف اصلی در طراحی داخلی این برند،نشان دادن بی باکی و شجاعت آن است.
تحریریه دکوبوم
منبع:interiorzine.com
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…