دکوراسیون داخلی آشپزخانه ای رویایی

در اینجا ایده ها و پیشنهاد هایی برای داشتن آشپزخانه ای ایده آل و مناسب با هر نوع سلیقه ای آورده ایم.

شاید فکر کنید که آشپزخانه شما به اندازه ای بزرگ نیست که لازم باشد در آن هودی نصب کرد و مقدار قابل توجهی از فضای دیواری را به این عنصر اختصاص داد. اما این تفکر کاملا اشتباه و غیر حرفه ای است. تهویه هوای آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به آن توجه شود، از این رو وجود یک هود با کیفیت که از ظاهر خوبی نیز برخوردار باشد برای آشپزخانه های حرفه ای و کامل، یک نیاز است.

وجود یک جزیره ی کاربردی نیز در بسیاری از آشپزخانه ها لازم است. اگر علاقه زیادی به داشتن آشپزخانه ای کامل دارید که از جنبه سرگرمی و کابردی در جایگاه بسیار خوبی قرار داشته باشد و فضای کافی و مناسب را نیز در اختیار دارید، حتما جزیره ای کاربردی با فضای ذخیره سازی به آشپزخانه خود اضافه کنید.

انتخاب پوششی زیبا و خیره کننده برای دیوار آشپزخانه نکته بسیار موثری جهت به روز رسانی جلوه دکوراسیون و هر چه جذاب و مطلوب تر کردن آن است. برای پوشش دیوار آشپزخانه تا حد امکان روی متریالی ایده آل از لحاظ کیفیت و زیبایی سرمایه گذاری کنید و بدانید آنچه انتخاب می کنید، نقش به سزایی در دکوراسیون آشپزخانه شما دارد.

وجود فضای ذخیره سازی مناسب برای تمامی جزییات و وسایل آشپزخانه مثل ظروف چینی، قاشق چنگال ها، قابلمه و وسایل برقی .تامین چنین فضایی، نقش اساسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد.

برای صرفه جویی در فضای آشپزخانه سعی کنید تجهیزاتی مانند فر، ماکروفر را توکار و داخل دیوار یا قسمتی از کابینت ها کار کنید.

وجود یک سینک ظرفشویی عمیق و جادار تاثیر به سزایی در محیط آشپزخانه دارد، سینک های عمیق، می تواند ظروف بیشتری در خود جای دهد و از نظر پنهان کند .

شیر آب آشپزخانه نیز سهم زیادی در ایده آل بودن دکوراسیون شما دارد. از شیر آب هایی استفاده کنید که به چند حالت آب را جاری می کنند و استفاده از آن  را برای کاربر آسان می کنند.

به کار گیری مرمر برای سطح کانتر بسیار مناسب است، این سنگ طبیعی از استحکام و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و دکوراسیون شما را متحول می کند.

تحریریه دکوبوم

منبع: decoboom

امتیاز دهید post
میرزائی

آخرین مطالب

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

4 روز پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

5 روز پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

2 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

2 هفته پیش

اصول طراحی حمام و سرویس بهداشتی ویلا + نمونه

حمام، فقط یک اتاق معمولی در خانه نیست. این فضا، بیشتر شبیه به فضایی خصوصی…

2 هفته پیش

قوانین و مقررات طراحی و ساخت ویلا در ایران

در ایران، طراحی و ساخت ویلاها تحت قوانین و مقررات خاصی انجام می‌شود که هدف…

3 هفته پیش