این بازارچه با طراحی Rojkind Arquitectos در سال ۲۰۱۳ در مکزیک ساخته شده است. هدف اصلی ساخت این بازارچه، تبلیغ فرهنگ غذایی و پخت و پز مکزیک می باشد. دکوراسیون داخلی بازارچه به گونه ای طراحی شده تا کار گروهی و همکاری افراد به آسان ترین شکل ممکن صورت پذیرد و افراد به راحتی بتوانند محصولات و تولیدات خود را به فروش برسانند.
طراحی این بازار با هدف افزایش مبادلات تجاری، القای فرهنگ این کشور و افزایش همکاری و کار گروهی انجام گرفته است به طوری که فضا، دعوت کننده، متنوع و معماری ای برگرفته از طبیعت مکزیک دارد.
این پروژه دارای فضایی باز و مملو از باغچه های عمودی و کاربردی سبزیجات می باشد.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…