این بازارچه با طراحی Rojkind Arquitectos در سال ۲۰۱۳ در مکزیک ساخته شده است. هدف اصلی ساخت این بازارچه، تبلیغ فرهنگ غذایی و پخت و پز مکزیک می باشد. دکوراسیون داخلی بازارچه به گونه ای طراحی شده تا کار گروهی و همکاری افراد به آسان ترین شکل ممکن صورت پذیرد و افراد به راحتی بتوانند محصولات و تولیدات خود را به فروش برسانند.
طراحی این بازار با هدف افزایش مبادلات تجاری، القای فرهنگ این کشور و افزایش همکاری و کار گروهی انجام گرفته است به طوری که فضا، دعوت کننده، متنوع و معماری ای برگرفته از طبیعت مکزیک دارد.
این پروژه دارای فضایی باز و مملو از باغچه های عمودی و کاربردی سبزیجات می باشد.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
آشپزخانه، قلب خانه است و افراد هر ساعت از روز برای رفع نیازهای ضروری به…
در این بخش برای شما، 11 نمونه دکوراسیون داخلی متفاوت اتاق نشیمن را در نظر…
نشیمنهای امروزی، قلب خانه به شمار میروند و بیشترین استفاده را در مقایسه با دیگر…
در دنیای پرشتاب امروز، بسیاری از افراد به دنبال فضایی آرام، منظم و ساده برای…
طراحی رستوران کاتالانی ترکیبی از سنت و مدرنیته است که از فرهنگ غنی منطقه کاتالونیا…
طراحی داخلی آپارتمان کوچک نیازمند خلاقیت و استفاده بهینه از فضا است. انتخاب رنگهای روشن،…