این بازارچه با طراحی Rojkind Arquitectos در سال ۲۰۱۳ در مکزیک ساخته شده است. هدف اصلی ساخت این بازارچه، تبلیغ فرهنگ غذایی و پخت و پز مکزیک می باشد. دکوراسیون داخلی بازارچه به گونه ای طراحی شده تا کار گروهی و همکاری افراد به آسان ترین شکل ممکن صورت پذیرد و افراد به راحتی بتوانند محصولات و تولیدات خود را به فروش برسانند.
طراحی این بازار با هدف افزایش مبادلات تجاری، القای فرهنگ این کشور و افزایش همکاری و کار گروهی انجام گرفته است به طوری که فضا، دعوت کننده، متنوع و معماری ای برگرفته از طبیعت مکزیک دارد.
این پروژه دارای فضایی باز و مملو از باغچه های عمودی و کاربردی سبزیجات می باشد.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…