طراحی داخلی فروشگاه HIT Gallery،در نوامبر سال ۲۰۰۹ توسط هنرمند ایتالیایی متولد یونان به نام Giorgio De Chirico، با کانسپت آوردن جوهره و روح ایتالیا با روش های شگفت انگیز جدید در فضا انجام شده است.

رنگ غالب در فضا یک سایه خنثی بین سبز و بیشتر متمایل به آبی است و در کف فروشگاه نیز برای ایجاد کنتراست رنگی از پترن و رنگ سفید مشکی استفاده شده است.

این فروشگاه که در مرکز خرید تایمز واقع در جزیره هنگ کنگ واقع شده است. دارای طرحی منحصر به فرد و جذاب با الهام از معماری ایتالیایی جلب نظر می کند در طراحی داخلی فضا یک طرح متقارن قوی، به همراه آرک ها، رنگ آبی و کنتراست رنگی در آن به چشم میخورد. آرک ها، یادآور حیاط های ایتالیایی قرن شانزدهم می باشند .

نوع قفسه بندی با به کارگیری آرک ها و رنگ آبی آرامش بخش تم خاصی در دکوراسیون ایجاد کرده و ویترین تمام شیشه ای امکان دید کامل را برای جذب بیشتر مشتریان به فروشگاه ممکن ساخته و با ایجاد کنجکاوی برای تجربه فضایی به داخل گالری می کشاند.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

مشاهده نظرات

اشتراک گذاری
نویسنده
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی داخلی دوار: ۲۷ پروژه نمونه

دایره‌ها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…

6 روز پیش

طراحی داخلی آینده نگر

طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوری‌های پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…

2 هفته پیش

طراحی داخلی خوب چیست؟

وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی می‌شود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…

2 هفته پیش

تکنیک های نورپردازی در طراحی داخلی تجاری

نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش به‌سزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…

3 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری برای فروشگاه های لوکس

در دنیای رقابت‌آمیز فروشگاه‌های لوکس، تجربه خریدی فراموش‌نشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاش‌اند…

4 هفته پیش

طراحی داخلی تجاری با تمرکز بر تجربه مشتری

صرف‌نظر از حوزه فعالیت، هر کسب‌وکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…

1 ماه پیش