چیدمان صحیح و اصولی فضای داخلی مغازه به خریداران کمک می کند تا محصولات را به راحتی مشاهده کنند و در صورت بازگشت دوباره به فروشگاه، آن را به راحتی پیدا کنند. همچنین به شما کمک می کند که از محصولات و موجودی فروشگاه خود محافظت کنید و اجناس آسیب پذیر را در محل مناسب خود نگهداری کنید. چیدمان خوب می تواند به مشتریانی که برای بار اول وارد مغازه می شوند کمک کند تا به راحتی جنس مورد نظر خود را پیدا کنند.
ترافیک جمعیت عبوری
شما می توانید با قرار دادن وسایل و قطعات تزیینی خاص یا المان ها و شاخص هایی که مردم با آن آشنا هستند و جلب توجه می کنند در قسمت هایی که از بیرون مغازه به خوبی دیده می شوند، جمعیت عبوری از مقابل فروشگاه را به داخل جذب کنید.
نورپردازی
در طراحی داخلی مغازه و ویترین آن، نورپردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از نور کافی در فضای ویترین و نور های تاکیدی در داخل مغازه به جلوه ی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی کمک می کند. می توانید با استفاده از نور های ریلی توجه افراد داخل مغازه را به یک رگال یا بخشی از فروشگاه جلب کنید.
اتاق پرو
طراحی اتاق پرو راحت یکی از فاکتور های بسیار تاثیر گذار در جذب مشتری و افزایش فروش است، قرار دادن آویز های لباس یا یک صندلی راحتی کوچک یا یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل، کمک زیادی به راحت تر شدن فضای داخلی پرو می کند.
تحریریه دکوبوم
منبع: smallbusiness.chron
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…