چیدمان صحیح و اصولی فضای داخلی مغازه به خریداران کمک می کند تا محصولات را به راحتی مشاهده کنند و در صورت بازگشت دوباره به فروشگاه، آن را به راحتی پیدا کنند. همچنین به شما کمک می کند که از محصولات و موجودی فروشگاه خود محافظت کنید و اجناس آسیب پذیر را در محل مناسب خود نگهداری کنید. چیدمان خوب می تواند به مشتریانی که برای بار اول وارد مغازه می شوند کمک کند تا به راحتی جنس مورد نظر خود را پیدا کنند.
ترافیک جمعیت عبوری
شما می توانید با قرار دادن وسایل و قطعات تزیینی خاص یا المان ها و شاخص هایی که مردم با آن آشنا هستند و جلب توجه می کنند در قسمت هایی که از بیرون مغازه به خوبی دیده می شوند، جمعیت عبوری از مقابل فروشگاه را به داخل جذب کنید.
نورپردازی
در طراحی داخلی مغازه و ویترین آن، نورپردازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از نور کافی در فضای ویترین و نور های تاکیدی در داخل مغازه به جلوه ی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی کمک می کند. می توانید با استفاده از نور های ریلی توجه افراد داخل مغازه را به یک رگال یا بخشی از فروشگاه جلب کنید.
اتاق پرو
طراحی اتاق پرو راحت یکی از فاکتور های بسیار تاثیر گذار در جذب مشتری و افزایش فروش است، قرار دادن آویز های لباس یا یک صندلی راحتی کوچک یا یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل، کمک زیادی به راحت تر شدن فضای داخلی پرو می کند.
تحریریه دکوبوم
منبع: smallbusiness.chron
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…