دکوراسیون داخلی ۵۰ آشپزخانه لوکس و نکاتی برای طراحی و انتخاب اکسسوری ها

در دکوراسیون داخلی منزل قسمت آشپزخانه به دلیل فعالیت های آشپزی و پخت و پز، قسمتی دارای اولویت می باشد و قلب فعالیت های آشپزی به شمار می آید این قسمت بهتر است با قسمت ناهارخوری در ارتباط باشد تا دسترسی و سرو غذا را آسانتر نماید انتخاب متریال های مناسب و کاربردی سبب ایجاد فضایی لوکس با عملکرد بالا می شود و انتخاب اکسسوری ها و تجهیزات مناسب در لوکس تر نمودن فضا موثر بوده و آشپزخانه را به محیطی جذاب و گیرا مبدل می سازد.

برای لوکس تر به نظر رسیدن آشپزخانه استفاده از متریال سنگ مرمر همیشه لوکس بودن را تداعی می کند و می تواند در طرح ها و رنگ های متنوع بر روی کانتر آشپزخانه، جزیره مرکزی یا کف پوش ها حتی دیوارها و در سایر قسمت ها به کار رود علاوه آن سنگ مرمر در دکوراسیون آشپزخانه با مبلمان زرق و برق دار و درکنار گیاهان سبز فضا را متعادل می سازد.

کنتراست رنگی زیاد و استفاده از رنگ های شارپ نیز فضا را لوکس و مدرن تر جلوه گر می نماید و استفاده ز رنگ های تیره نیز در ترندهای سال جدید به چشم می خورد.

افزودن کابینتها و لوازم جانبی براق مانند لوسترهای کریستال یا میز کارهای درخشان و یا چراغهای مسی با تاچ های فلزی نیز فضا را لوکس و منحصر به فرد نشان می دهد.

استفاده از چوب جذابیتی مدرن و طبیعی به دکوراسیون آشپزخانه بخشیده و به کارگیری چوب های طبیعی به خصوص در کنار رنگ خاکستری و طوسی جلوه ای زیبا ایجاد می کند.

بازتاب های نور را فراموش نکنید و تا جای ممکن نور طبیعی را به فضا وارد کنید انعکاس سایه های نور روی زمین نیز جلوه ای لوکس و زیبا در دکوراسیون ایجاد می کند. از این طریق آشپزخانه دارای فضایی گشوده، باز و روشن و فضا بزرگ تر نشان داده می شود. برای تاثیر بیشتر  ازلامپ ها و روشنایی های بیشتر و نورهای غیرطبیعی نیز غافل نشوید.

در آخر آشپزخانه را با گیاهان احیا کنید و متحول سازید و طراوت و و روح بخشی را در فضا افزایش دهید. در ادامه با مشاهده ۵۰ آشپزخانه لوکس و الهام بخش با دکوبوم همراه باشید….

  

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

4 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

1 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

2 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش

اصول طراحی حمام و سرویس بهداشتی ویلا + نمونه

حمام، فقط یک اتاق معمولی در خانه نیست. این فضا، بیشتر شبیه به فضایی خصوصی…

3 هفته پیش