این مغازه ی ۶۵۰ متری، پیش تر، یک فروشگاه لباس و محصولات مرتبط بوده است و بافتی کاملا سنتی داشته است. تبدیل از یک بافت سنتی به بافتی کاملا مدرن، هر بیننده ای که قبلا این مغازه را دیده است، را متعجب خواهد نمود.
به نقل از طراحان، استفاده از رنگ خاکستری در این طراحی فلسفه ی بخصوص خود را دارد. شاید در نگاه اول، استفاده از یک رنگ تیره مثل خاکستری برای شیرینی فروشی اصلا جذاب نباشد اما طراحان عنوان می کننده که به دلیل رنگارنگی شیرینی های این برند، هدف آنها، نشان دادن این رنگارنگی بوده است و به همین دلیل از یک رنگ خنثی مثل خاکستری بهره برده اند. به عقیده ی طراحان، این برجستگی محصول رنگارنگ در بین رنگ خنثی، باعث خواهد شد تا مشتریان طعم شیرینی را حس کنند.
برای روشنایی ویترین ها، از یک لامپ LED سرتاسری معلق استفاده شده است که زیبایی کار را دوچندان می نماید. نظر شما راجع به رنگ خاکستری در این فروشگاه محصولات رنگارنگ چیست؟
تحریریه دکوراسیون داخلی آرل
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…