این فروشگاه واقع در لندن، محل فروش چای و وسایل مربوط به آن می باشد. هدف دکوراسیون داخلی این فروشگاه، تجلیل سنت دیرینه ی صرف چای است. یک قفسه ۳۰ متری پر از چای، قرار گیری بیش از ۲۵۰ نوع چای در این فروشگاه، مشتری ها را در یک بانک بزرگ اطلاعات مربوط به چای ها و ترکیبات آن ها که از سراسر دنیا جمع آوری شده اند قرار می دهد. ایستگاهی برای امتحان کردن انواع چای با عطر ها و طعم های مختلف در قلب این فروشگاه قرار دارد که مشتری ها می توانند امتحان کنند،ذائقه خود را بشناسند، حس کنند، ببویند و عناصر و رایحه های مختلف را با هم مقایسه کنند.
سقف شفاف فروشگاه، پیشخوان های ساخته شده از لایه های فولاد، اتصالات و سینک ها، لوله ها و تمام قسمت ها را در معرض دید قرار می دهد.
رنگ نارنجی بسته بندی های این برند توسط رنگ های صنعتی و خنثی به خصوص رنگ مشکی و فولاد تعدیل شده است.
طراحی تیره ی این فروشگاه همراه با رایحه روح بخش چای فضایی متفاوت به وجود آورده و این برند را به یکی از بهترین برند های انگلستان تبدیل کرده است.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…
تاکید بر کیفیت به جای کمیت کار، سبب افزایش آزادی و انعطافپذیری در محیطهای اداری…
معماری داخلی دفتر کار اگر به شکل حرفهای انجام شود، مزایای متعددی مانند تقویت همکاری…
اتاق ناهار خوری برای ما فضای جذابی است زیرا اعضای خانواده هر روز در ساعات…
در طراحی این میز و صندلی عملکرد و زیبایی به خوبی با یکدیگر تلفیق شده…