این فروشگاه واقع در لندن، محل فروش چای و وسایل مربوط به آن می باشد. هدف دکوراسیون داخلی این فروشگاه، تجلیل سنت دیرینه ی صرف چای است. یک قفسه ۳۰ متری پر از چای، قرار گیری بیش از ۲۵۰ نوع چای در این فروشگاه، مشتری ها را در یک بانک بزرگ اطلاعات مربوط به چای ها و ترکیبات آن ها که از سراسر دنیا جمع آوری شده اند قرار می دهد. ایستگاهی برای امتحان کردن انواع چای با عطر ها و طعم های مختلف در قلب این فروشگاه قرار دارد که مشتری ها می توانند امتحان کنند،ذائقه خود را بشناسند، حس کنند، ببویند و عناصر و رایحه های مختلف را با هم مقایسه کنند.
سقف شفاف فروشگاه، پیشخوان های ساخته شده از لایه های فولاد، اتصالات و سینک ها، لوله ها و تمام قسمت ها را در معرض دید قرار می دهد.
رنگ نارنجی بسته بندی های این برند توسط رنگ های صنعتی و خنثی به خصوص رنگ مشکی و فولاد تعدیل شده است.
طراحی تیره ی این فروشگاه همراه با رایحه روح بخش چای فضایی متفاوت به وجود آورده و این برند را به یکی از بهترین برند های انگلستان تبدیل کرده است.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
دایرهها به عنوان یک شکل هندسی اساسی، دارای کیفیتی گیرا و هماهنگ هستند. طراحی داخلی…
طراحی داخلی آینده نگر به عنوان یک رویکرد نوآورانه، فناوریهای پیشرفته، متریال هوشمند و اصول…
وقتی صحبت از ایجاد فضاهایی میشود که تجسم راحتی، عملکرد و زیبایی هستند، بسیاری از…
نورپردازی، قلب تپنده فضاهای تجاری است و نقش بهسزایی در ایجاد فضایی دلنشین و کارآمد…
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…