این فروشگاه واقع در لندن، محل فروش چای و وسایل مربوط به آن می باشد. هدف دکوراسیون داخلی این فروشگاه، تجلیل سنت دیرینه ی صرف چای است. یک قفسه ۳۰ متری پر از چای، قرار گیری بیش از ۲۵۰ نوع چای در این فروشگاه، مشتری ها را در یک بانک بزرگ اطلاعات مربوط به چای ها و ترکیبات آن ها که از سراسر دنیا جمع آوری شده اند قرار می دهد. ایستگاهی برای امتحان کردن انواع چای با عطر ها و طعم های مختلف در قلب این فروشگاه قرار دارد که مشتری ها می توانند امتحان کنند،ذائقه خود را بشناسند، حس کنند، ببویند و عناصر و رایحه های مختلف را با هم مقایسه کنند.
سقف شفاف فروشگاه، پیشخوان های ساخته شده از لایه های فولاد، اتصالات و سینک ها، لوله ها و تمام قسمت ها را در معرض دید قرار می دهد.
رنگ نارنجی بسته بندی های این برند توسط رنگ های صنعتی و خنثی به خصوص رنگ مشکی و فولاد تعدیل شده است.
طراحی تیره ی این فروشگاه همراه با رایحه روح بخش چای فضایی متفاوت به وجود آورده و این برند را به یکی از بهترین برند های انگلستان تبدیل کرده است.
تحریریه دکوبوم
منبع: archdaily
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
معماری داخلی ساختمان تجاری نقش اساسی در ایجاد فضایی کاربردی و جذاب دارد. فضاهای تجاری…