طراحی اتاق لباس و کمد های دیواری در منزل

در دکوراسیون منزل سازماندهی وسایل از نکات کلیدی در دکوراسیون محسوب می شود که از شلوغی جلوگیری کرده و با ایجاد نظم استفاده از فضا و دسترسی به اقلام مختلف را آسانتر می سازد. در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر حوزه ای برای استراحت و خواب، نگهداری لباس ها ،کیف و کفش ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دسترسی به لباس ها که به طور روزانه نیازمند آنها هستیم با شلوغی حاصل از چیدمان نامناسب می تواند بسیار مشکل ساز باشد.

اگرچه طراحی اتاقی برای اختصاص به پوشاک ممکن است در هر خانه ای به خصوص در خانه های کوچک امروزی مقدور نباشد اما ایده اتاق لباس برای فضاهایی بزرگتر می تواند ایده ای بسیار هوشمندانه باشد.

اتاق لباس می تواند در قسمتی از اتاق خواب های بزرگ که به وسیله پارتیشن جدا شده قرار گرفته و یا توسط دربی، کاملا از اتاق اصلی مجزا باشد  این اتاق شامل قفسه هایی برای انواع لباس ها و قرارگیری کیف و کفش بوده و در فضاهای بزرگتر می تواند شامل رختکن و یا محلی برای نشستن کوتاه مدت افراد باشد.

اما برای داشتن اتاق لباس حتما نیازی به فضاهای بزرگ و مجلل نیست و در فضاهای کوچکتر نیز با تعبیه کمدهای دیواری و قفسه بندی متناسب آن می توان وسایل و لباس ها را به خوبی سازماندهی کرده و حوزه بندی فضا را به خوبی مدیریت نمود.

برای خانه هایی با فضای محدودتر می توان از اتاق های کوچک بی استفاده که به عنوان انبار استفاده می شود یا اتاق های زیر شیروانی یا کمد های عمیق  و یا کنج های بی استفاده موجود در خانه ها بهره گرفته و با قفسه بندی متناسب می توان دسترسی به پوشاک را سهولت بخشیده و عملکرد دکوراسیون منزل را تا حد زیادی افزایش داد در ادامه با دکوبوم با انواع اتاق های لباس در ابعاد مختلف فضا و دکوراسیون متفاوت همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

 

امتیاز دهید post
غزاله عزالدین

آخرین مطالب

طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست

هدف اصلی طراحی ویلا با احترام به حفظ محیط‌زیست، کاهش مصرف انرژی، انتشار کربن و…

2 روز پیش

معرفی ویلاهای افراد مشهور در جهان

یکی از مواردی که افراد مشهور به آن شناخته می‌شوند، خانه‌های شگفت‌انگیز آن‌هاست. بسیاری از…

7 روز پیش

طراحی ویلا در مناطق جنگلی + اصول و نمونه های جذاب

برای طراحی ویلا در مناطق جنگلی باید همیشه شرایط آب‌وهوایی منطقه را درنظر بگیرید. این…

2 هفته پیش

طراحی ویلای هوشمند + نمونه و ایده‌های جذاب

در طراحی ویلای هوشمند، تمرکز بر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود محیط برای هر کسی…

2 هفته پیش

جدیدترین فناوری و روش های ایمن ‌سازی ویلا

امروزه، امنیت ویلای شما فراتر از قفل‌های محکم و همسایه‌های نگهبان است. آخرین پیشرفت‌ها، رویکردی…

3 هفته پیش

با جذاب ترین و خاص ترین ویلاهای ایران آشنا شوید

گردشگری در ایران، با دارابودن بافت غنی از تاریخ، فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد…

3 هفته پیش