طراحی حرفه ای دکوراسیون داخلی

در این مقاله سعی شده تا برای آن دسته از افرادی که تمایل به تغییر دکوراسیون دارند با ایجاد سوال ها و ایده هایی نو، تغییرات الهام بخش و موثری در دکوراسیون  داخلی فضاهای مختلف ایجاد شود.
جلب توجه یا نیاز شخصی قطعا دو دیدگاه متفاوت برای تغییر دکوراسیون هستند به همین سبب هدف از تغییر دکوراسیون بایستی مشخص باشد اگر قصد ایجاد محیط مجللی داشته باشید باید از متریال کلاسیک استفاده کنید به عنوان مثال در منازل مسکونی باید مبل های سلطنتی و بزرگ و اکثرا به رنگ طلایی استفاده کنید این سبک مبلمان جلب توجه بیشتری  ایجاد می کنند و منزل را بسیار فاخر نشان می دهند اما اگر  به دنبال محیطی شیک برای زندگی روزمره هستید قطعا طراحی دکوراسیون منزل فاخر راحتی را از شما می گیرد پس باید مبلمان راحتی را برای خود انتخاب کنید که البته نسبت به مبلمان، کل الزامات دکوراسیون تغییر می کند در واقع با تعیین و مشخص نمودن هدف طراح به راحتی می تواند شما را به هدفتان نزدیکتر نماید.

طراحی حرفه ای دکوراسیون داخلی

تعیین حدود هزینه تغییر دکوراسیون
اولین سوالی که طراح از شما می پرسد پرسش درباره براورد هزینه  و این موضوع می باشد که چقدر برای دکور منزل تمایل به صرف هزینه دارید؟ از این سوال نترسید، اکثر افراد فکر میکنند که این سوال جنبه خوبی ندارد، طراح زمانی که می خواهد تغییرات آینده را برای شما مجسم نمایدبا علم به حدود هزینه های متریال های محتلف  و بودجه شما شروع به ایده پردازی می کند به طور مثال برای تغییر کابینت آشپزخانه با متریال خارجی x تومان و با متریال ایرانی Y تومان نیاز است اگر بودجه شما را نداند قطعا نمی تواند اعلام هزینه مناسبی نسبت به بودجه شما برای تغییر دکوراسیون اعلام نماید. البته باید این نکته را نیز مد نظر داشته باشید قیمت متریال جداست و هزینه طراحی حدودا بین ۱۰ تا ۲۵ درصد قیمت متریال است که این تفاوت قیمت بستگی به شرکت طرف قرارداد دارد.

جستجوی طراح دکوراسیون حرفه ای
برای طراحی دکوراسیون باید دیدگاهمان را نسبت به این شغل تغییر دهیم زمانی که صحبت از کلمه طراحی می شود پس این شغل جز مشاغل هنری است و هنر ذاتی است اگر قصد تغییر دکوراسیون منزل را دارید در اولین قدم با افرادی جلسه بگذارید که دید هنری داشته باشند نه بیزینسی. افرادی که دید هنری دارند کار را با وسواسی چند برابر انجام می دهند و بهترین کار را مطابق با نیاز شما انجام خواهند داد.

طراحان حرفه ای دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون با نرم افزار سه بعدی
هر طراح دکوراسیونی این مهم را میداند که اگر نسخه ای کامپیوتری را به مشتری ارائه ندهد و تایید را نگیرد بعد از اجرا به مشکل خواهد خورد بنابراین در زمان عقد قرار داد توجه به این نکته داشته باشید که حتما نسخه کامپیوتری رادریافت و در صورت تایید اجرا کنید البته این نکته را حتما می دانید که تصاویر کامپیوتری زیبایی بیشتری دارند تصویر زیر نمونه ای کار طراحی با نرم افزار است:

دکوراسیون داخلی

رنگ سال در طراحی دکوراسیون
هر سال رنگ هایی به عنوان رنگ سال انتخاب می شود و متخصصین دکوراسیون برای مشتری های خاص رنگ سال را پیشنهاد می کنند اگر توان تعویض دکوراسیون منزل خود را به طور سالانه ندارید به هیچ وجه سفارش رنگ سال را ندهید سعی کنید طراحی دکوراسیون منزلتان را با رنگ هایی سفارش دهید که به آنها علاقه دارید و موجب خستگی  و یکنواختی برایتان نمی شود.

امیدوارم با مقاله فوق توانسته باشیم نکاتی قبل از سفارش طراحی دکوراسیون برای شما روشن کرده باشیم و خوشحال خواهیم شد از سایت https://moblomiz.com دیدن نمایید.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

لازم به ذکر است این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و دکوبوم هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تحریریه دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3725 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم