این کافی شاپ یا فروشگاه های چای در چین به صورت شعب زنجیره ای از سه فروشگاه تشکیل شده که هر کدام دارای مبلمان و ظاهری منحصر به فرد می باشند و دارای حوزه ای با نشیمن های عمومی هستند.
دکوراسیون داخلی اولین فروشگاه چای دارای میز بزرگی شامل ۱۹ میز کوچکتر است که به هم متصل شده و برای کاربران امکان نشستن کنار هم و تعاملات بیشتر را ممکن می سازد از سوی دیگر گیاهان تاچی از طبیعت را وارد فضا کرده اند و آینه روی سقف تصاویر موجود دکوراسیون را به نحوی منحصر به فرد منعکس می کند.
در دومین فروشگاه چای، منحنیهای طبیعی به کار رفته یادآور مناطق کوهستانی هستند که در طراحی میز نیز از این ایده استفاده شده است. منحنی ها با ایجاد فاصله های مختلف فضای جالبی را برای نشستن کاربران ایجاد کرده است و در سقف نیز آینه هایی به کار رفته که مانند آب دارای موج هایی دارای انعکاس می باشد و بر روی آن چراغ ای کوچکی در سرتاسر فضا نصب شده است.
طراحی داخلی سومین فروشگاه چای از تپه ها و کوه های چین الهام گرفته شده و یک میز بلند تنها در قسمت مرکزی قرار گرفته که دارای سطحی نامنظم و تپه مانند می باشد و برای ایجاد هارمونی بین اجزای دکوراسیون در طراحی سقف نیز از پانل هایی به صورت منحنی استفاده شده است.
تحریریه دکوبوم
منبع: contemporist
در دنیای رقابتآمیز فروشگاههای لوکس، تجربه خریدی فراموشنشدنی، کلید موفقیت است. طراحان همواره در تلاشاند…
صرفنظر از حوزه فعالیت، هر کسبوکاری آرزو دارد روی مشتریانش تاثیر مثبتی بگذارد. چرا که…
رنگها، ابزار قدرتمندی در دست هنرمندان، طراحان و روانشناسان هستند و بهطور چشمگیری بر بهرهوری،…
رشد روزافزون شرکتها، تقاضا برای فضاهای اداری کوچک را بهشدت افزایش داده است. به همین…
در دنیای امروز که فضاهای کاری بهسرعت در حال کوچکتر شدن هستند، معماری داخلی فضاهای…
معماری داخلی فضاهای تجاری، تلفیقی هوشمندانه از زیباییشناسی، روانشناسی و عملکرد است که باهدف ایجاد…
مشاهده نظرات
بسیار عالی...